Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Umurumda Değil Şarkı Sözü


Rahdan - Umurumda Değil Şarkı Sözü

hüzünLüydüm bu sabah , içim bir qarip midem buLanıyor 
kusmak istiyorum sanki sıkıntıdan kafam patLıyor 
kanka diye aradıqım adamLar bana cevap vermiyor 
böyLe qeLmiş böyLe qidecek kimse biLmiyor 
karaLı artık tüm sayfaLar dostLuktan yana 
karaLı oLmuş sevdaLar anLadıLar sözümona 
Tanrı ' LarLa oyun oLmaz Tanrı ' LarLa oynama 
sinir sistemin iLaçLa denqeLi neyse boşver takma kafana 
kapaLı kaLacak her bir duyqu kapaLı kaLacak umutLar 
kimse qörmeyecek beni asLa duymayacak onLar 
buqün beLki sondu , son bir nefes aLıştı içime 
dünse çoktan qeçti şimdiyse yarını bekLeme 
sonsuz bir sevqi var , sonsuzdu bende hasret 
sonsuz qeceLerim sonsuz karanLıkLa mı qeçecek ? 
hayatım kendi canımı aLdı , kendi katiLim benim 
şimdi çekip qidiyorum bomboş eLLerim... 


umudumu siLdin qeçtin , yine beceremedim 
yarınımı qömdün qittin , oyunLara qeLemedim 
diqer yüzünü öqrendim , deqersizmiş sevqin 
satıp qitsin dostLarım , umrumda deqiL benim... ( x 4 ) 

etrafıma baktıqımda tek bir adam buLamadım 
herşey yaLan doLan doLmuş ben bu işi anLamadım 
acaba ben mi çok saftım yoksa insanLar mı adi ? 
nemLi qözLerim , hadi qeL sevqiLim siL bari 
qerçi sevqi yok ya , kendi kendimi kandırıyorum 
içimdeki duyqu sönücek ateşe atLıyorum 
Üsküdar sahiLinde , eLimde bir siqara 
dostLarımsa sattı qitti çok uzakLara 
haydi durma başLa , eLinde kaLem kaqıtLa 
sonra siL hepsini at Marmara ' nın suLarına 
kimse qörmeyecek ya kimse biLmeyecek bunLarı 
meLankoLi bize qöre deqiL anLayamadım ne yaptıqımı 
neden diyorum ALLah ' ım neden biz ? 
of boşver başa aL kayboLaLım yok biLdiqimiz 
qeri dönmek istiyorum hayatımın en başına 
beLki o zaman rahat oLurdum herşeyi siLip baştan başLa... 

umudumu siLdin qeçtin , yine beceremedim 
yarınımı qömdün qittin , oyunLara qeLemedim 
diqer yüzünü öqrendim , deqersizmiş sevqin 
satıp qitsin dostLarım , umrumda deqiL benim.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder