Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Necat Turan - Ülkemde Şarkı Sözü


Necat Turan - Ülkemde Şarkı Sözü

Parkta oyun değil hâla tomalarla direniyorsak,70'lik teyze hâla kaldırımda dileniyorsa,Üniversite mezunları hiç bir işe giremiyorsa,Ülkem hâla bu gerçeği gözleriyle göremiyorsa,Acilde hemşireler hastaları tersliyorsa,Soma faciasındaki olaya kader deniyorsa,Hâla sokaklarda tek bir kadın dövülüyorsa,Ülkemde Atatürk'e ihtiyaç var demektir.Hâla sıcak yaz ayında kadın etek giyemiyorsa,Giydiğinde amcaların tacizinden kaçamıyorsa,On beşinde kız çocuğu zorla evlendiriliyorsa,Karşı koyup susmayınca töreye kurban ediliyorsa,Hâla seçim yaklaşınca kaldırımlar yapılıyorsa,Hâla Doğu Bölgesi'nde kimse fatura ödemiyorsa,Bu vergiler ay sonunda zorla benden kesiliyorsa,Ülkemde demokrasiye ihtiyaç var demektir. Ev kirası bin lira, maaş aynı bin lira,Ay başında cepte kalan; ortalama bir lira.Çocuk harçlık isteyince diyorsun ki, "Yok para!"Bir millet vekili maaşı, toplam on üç bin lira.Bunlar nasıl savunacaklar milletinin hakkını?On üç binle tahmin edecek bin liranın aklını. Bu iş olmaz öyle tahminle, empatiyle.Yaptığım askerlik falan, haram ettim hakkımı!Ülkemdeki en canlı şey bugünlerde bomba.Kim bilir ki, belki burda belki patlar orda.Düşmanımız kancık bizim, düşmanımız korkak!Düşmanımız caddelerde, üstünde bomba! Ve bitsin artık politika, çocuklar ölmesin.Bu siktiğimin dünyasında kavgamız hiç bitmedi! Ülkemin batısında siyasette kavga döner,Ülkemin doğusunda can veriyor; verenler!Fakirin oğlu askerdedir; ölür, vatan sağ olur.Zenginlerin askerliği, bankalarda son bulur.Paran yoksa ölürsün ve vatan sağ olur,Paran varsa verirsin de canın sağ olur. Ülkemdeki sapıkların tecavüze yeltenmesi,Bir okulda öğretmenin öğrenciye göz dikmesi,Dolmuştaki kız çocuğunun kaçırıp öldürülmesi, tecavüz edilmesi, tahrik etti denilmesi?!Artık bende tahrik oldum, yumruklarımı sıktım!Artık gördüklerim yetti canıma, sustuğumuz yeter artık!Belki beni de içeri atarlar, "Terörist!" derler.İçeriden çıkmam için biraz bedel isterler!Çünkü böyle ülkemizde, kendi fikrin olmayacak.Olsa bile söyleme, yoksa hapisi boylucan.Bu şartların altında ben nereye kadar susucam?Dün Özgecan Aslan, yarın senin kızın aslan!Artık şarkı bitsin, çünkü polis beni arıyordur.Oysa her gün vergilerimi tıkır tıkır ödüyorum!Vergilerim hdpye maaş dâhi veriyordur,Tebrikler Türkiye'm, pkkyı besliyoruz!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder