Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Raziel - Ağır Roman Şarkı Sözü


Raziel - Ağır Roman Şarkı Sözü

RAZIEL– AĞIR ROMAN feat. & ECHO 

Raziel (VERSE): 

Giden o yolcu sondu kilidi çak ve mührü bas kalbe! 
Darbelermiş dem vuran yalan zamanla son bulan 
Bu gözlerimden akan 
yaş mürekkebimse, ruha indiğim yolumdur Rap 
ve elde yok 
Dilimde çok çorak bu yalnız adamı yaşatır aslım 
Çoğalan sancım tek nefeste 
ciğerlerimde yandın. 
Aynı ben ve aynı ses ve ayrı yerde kaldık 
Dön ve bak zaman 
nasılda yakmış herkesi! 
Yollar bana mı tuzak ben mi onlara tutsak? 
Kapansam içime anılar çekecek ellerimde kopacak biliyorum 
bu sensin Gözlerinde aynı özlem aynı korku hislerin duman batakta
Hayali ekti soldu bedeni korkuluk misali yalnız kaldı Razi 
Çizik damarlarında ince bir kan oldu Mavî 
Dününü yaktı yarına baktı 
kanlı savaşlar var 
Her kader ağır roman ölümlerinde intizar… 

Nakarat: (2x) 

Düşünün sefili sensin vakt-i ölümün işte net bir ferman 
Kapansan içine soğutur yüzünü -özünde düşman- 
Yalan duman kör etti, istedin ve soldun 
Ağır Roman'dı mazi, 
Razi haykır anla…!! 
( Çünkü; ) 

(VERSE): 
Masallar anlatıldı çok kez 
aç bir kurttu hayat 
ve ben küçük kuzuydum ağır roman içinde 
Geçmiş defterimde bir günah mı acaba 
yoksa bir sınav mı dünlerim soyutlanan zamanda? 
Hep bir kurtuluş arandı, 
söyle kim ulaştı tek bir hamlede eliyle kim dokundu aşka? 
Sen mi yoksa ben mi? 
Kim isim verirdi hiçbir an gözükmeyen 
o gizli yıldıza?
Sanma; yıkık omuzlarında taşıdı geceleri, 
Oynadığım son hayalin en son perdesi 
Kefili sen ol bu adamın ol ki at bir imza 
Adıma yaz tüm senetleri sonra kaç ve git 
Kaç vakitte karalanır karanlık kararlar 
kar yağar başa hayat kumar zar da 6 neye yarar? 
Dar bir yol sonunda bak güneş doğar 
zararla kapadığım bu günde gözlerim her gün ağlar!!! 

Nakarat: (2x) 

Düşünün sefili sensin vakt-i ölümün işte net bir ferman 
Kapansan içine soğutur yüzünü -özünde düşman- 
Yalan duman kör etti, istedin ve soldun 
Ağır Roman'dı mazi, 
Razi haykır anla…!! 
( Çünkü; ) 

Echo (VERSE): 
Bir umutla bekledim ve yarına ölümü ekledim 
Bugün kiminle güldüm yanıma kaçıncı ameli ekledim? 
Her günümde kaç günah ve her adımda kaç sevap? 
Bir taş attım denize sekti en sonunda battı 
Mehtap yok bu kalbi tekletir odamda yaşamı sorgular galaksi bir tesadüf oluşum 
İnsanlarda kandılar 
en ucunda bir hayat var ancak ölümü buldular 
Alamet oldu görmedi ve söndü yamalı olgular. 
Asıl olan biziz hayatta bir sınav içinde koşturan bu mahlukat yüzünde yok ki nur 
kelamda hep küfür yalan bu kalbi hep fesatla atmış ölümü tatmış 
Bir şehitse yarına bakmış kalansa boş mücadele içinde koşsun insan anlamaz 
nedense nefse tapmış kardeşlik mi kaldı söyle? 
kimdir ölü doğan? 
-Yaşama çabası versin- 
Ellerinde kazılı gerçek zikri diline dolayan diridir gerisi zaten ölcek...


Nakarat: (2x) 

Düşünün sefili sensin vakt-i ölümün işte net bir ferman 
Kapansan içine soğutur yüzünü -özünde düşman- 
Yalan duman kör etti, istedin ve soldun 
Ağır Roman'dı mazi, 
Razi haykır anla…!! 
( Çünkü; )
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder