Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Yürekten Olsun Şarkı Sözü


Rahdan - Yürekten Olsun Şarkı Sözü

rahdan 

adını yazdım hergece ben yastığa kaybettim kendimi ara bulsana 
sigara dumanı senin adını söyledi bana bu gece 
bir ömür mü yoksa geçen her saniye 
bu adam yalnız gelseydin apansız 
gördünmü şu gözleri ah bence yalansız 
düşüncelerim başlar gözlerimde biter 
kaybolan duygularım sensizlikte gider 
karanlıkta bile seni görebilecek ben beni görebilecek sen sen sen 
aydınlığa koşarken yanımda sen senin yanında yine ben ben ben 
vadedilen hayatımı kime adadım bir anlık hatıramı kime yandım
bundan böyle hayat iki beden olsun ben böyle severim haberin olsun 

yunus emre 

ben ne aşklar gördüm iki paralık elini tutamam evet midem bulanır 
okadar genişlerki kaybolacaz koca bir ömür bir güne sığdırılır 
bana uzak olsun yaklaşma dur ben alışamam hiçbi zaman böyle biçime 
eğer aşk varsa kavramalı beni tek bakışta anlamalı gözümün içine 
seni sevdim ötesi varmı bence yok arama beni başka yerde 
ya gidersen aklım kalır hakkımı alma yanına ahımıda al götür hediyem olsun 
öyle yaşarızki korkarsın ben dilerim hergünü yürekten olsun 
bazen öyle bakarım a utanırsın ben böyle severim haberin olsun
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder