Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan Her$ey Bitti Şarkı Sözü


Rahdan Her$ey Bitti Şarkı Sözü

''Herşey BittiHer Geçen Gün Tükendim Bittim,Eridim 
Sevmeden Sevildim,Ben Sana Yenildim 
İstedim Gelmedin,Sev Dedim Sevmedin 
Nefret Ettim Bu Aşkı Ben Bitirdim. 
Sahte Aşkın Öldürdü Kalbimi,Her Zamanki Gibi Yine Ben Yenildim. 
Çok Gitmek İstedim Uzaklara,Başka Diyarlara 
Yüzünü Görmek Bile İstemiyorum İnan Bana 
Hep Yanımda Kal Dedim,Sen Hep Bitsin Dedin 
Bitti Artık Emin Ol,Düşünmüyorum Artık Seni 
Yalan Sevgini. 

Sensizlik Başladı İstersen Hadi Hep Yaptığın Gibi Vur Kanat!
Seni Herşeyden Çok İstedim,Olmadı 
Yüzünü Çevirdin Gözlerim Doldu Ağladım 
Ben Buluştuğumuz Her Yerde Sense Umursamadın 
Ey Sevgili Umutlarım Yok Kırdın Gitmelisin 
Herşeyin Bedeli Var Bunu Sen Ödemelisin 
Karanlık Duygularım Artık Bitmelisin 

Her Geçen Gün Tükendim Bittim,Eridim 
Sevmeden Sevildim,Ben Sana Yenildim 
İstedim Gelmeden,sev Dedim Sevmedin 
Nefret Ettim Bu Aşkı Ben Bitirdim.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder