Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Bize Ayrılık Niye Şarkı Sözü


Rahdan - Bize Ayrılık Niye Şarkı Sözü

Rapozof Verse 

Güzleri kışları bilmeliydim,hiç bi zaman boyun eğmemeliydim 
Her zaman seninleydim lakin seni aradığımda nerdeydin 
Hem fikir olamadık barışalım artık çok uzattık hemde uzaktık 
Asıl ümidi etme heba bu defa son bi defa kalbimi biledim 
Tek diledim hep diledim bak eridim bak yeminim hep severim 
Tamam beklerim gel cesaretim kalmadı artık yalvarmaya 
İyi kötü mü karar ver ben alıştım artık ağlamaya 
Garipten sesini duyuyorum her gece bakarken yıldızlara 

Ertu Verse 

Kalbimde bir sen vardın,tüm yalanlara aldandın 
Bırakıp gittin yarı yolda sen böyle değildin anla,artık boş herşey bitti 
Seni sevenler hep sefildi,özlem artık kalpte sorma gitme baştan kal yanımda 
Yokluğunda bakmam gereken yere bakıyorum buluyorum hep seni 
Ama varlığını da bilmek istiyorum özlüyorum hep ben seni 
Artık sana üzülmek yasak,bana dertler çekilmez tuzak 
Bıktım artık bu şehirden dertler geliyor ama kimden? 


Nakarat 
Gel dedin gelemezdim 
Git dedin gidemezdim 
Sen bunu bilemezdin 
Her zaman seninleydim 

Rahdan Verse 

Elimde bir toka senden kalmış hatıralar ve de 
Üç resimle bedenimi avutmak ne kadar zor gelir bu çocuğa 
Bilemezsin! 
Kapkaranlık bir gecede kapkaranlık düşünceler içindeyken karnına çek dizleri Rahdan 
Bi de oturup ağla! 
Saatler beşi gösterirken hisli gözlerimde perde 
nerde o sevgili şimdilik sadece mutsuz olan hayallerde 
karanlık bastırdı gündüze gecelerimi ise sen aydınlatırdın 
uzaklardan seni özlemek uzaklardan seni beklemek! 


Buğra Milat Verse 

Bakmayın beni görmeyin aranızda değilim bu aralar 
Bedenim yanınızda belki ama beynim çok uzaklarda be kanka 
İçimde tarifsiz sıkıntılar korosu eşsizliğinde bu satırlar 
Sayfalar arasında sıkıştı bedenim yakıştı gözüme bi kaç damla 
Oturdum yine sigara elimde başımda ruhlar arbedesi 
Yok oldum ama aslında vardım bitmez sözler sinsilesi 
Ardından bakma gözünü kapa kuşlar uçtu yok gelesi 
Yoruldum belki telafür etti buğranın harbi kendisi 

Nakarat 
Gel dedin gelemezdim 
Git dedin gidemezdim 
Sen bunu bilemezdin 
Her zaman seninleydim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder