Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Adını Sildim Şarkı Sözü


Rahdan - Adını Sildim Şarkı Sözü


Kalp atışlarım kimin için attı farkına varamadan hep yazdım ben 
Kaybettim bazen duygularımı ben yine sinir nöbetlerindeyim 
Bazen unutmak istedim herşeyi tüm yazdığım rahdan şarkılarını 
Ama olmadı yapamadım işte unutamam yapılan hataları 

Bazen makber bazen telaş hüzün vurda bazen denizimi 
Seni özlemek vardı ve bekledim unutamadım o güzel gözlerini 
Asıl aşkı buldum derken başa dönüp yakınında olmalıydım ben 
Yarınlar zaten çok geçti sarhoşum bu gece kafam dumanlı 

Bana verilen hayat yalan bile olsa başlayabilirim en başından 
Hep derim bitti tamam olmadı oğlum hadi sil baştan 
Yine düzene girmez hiç birşey ama idam sehpasında hep ben 
Peki neden derken biter track sıkıldım ben 

Değer vermek belki boş bir amaç sebebi herşeyin hep sana bağlı 
Kıymeti yoktu belki hiç bişeyin arkasında yaşlı iki göz kaldı 
Sebebi neydi ki anlamadın şaşkınlığa sen mahkum kaldın 
Kayboldum ben aynalarda sebebini kim olarak kağıda yazdın 

(nakarat) 
Hani Sen Çoktan Unutmuştun Herşeyi,Bilemem Ne Kadar Dürüstsün Bana Karşı,Sende Değil X2 

Belki bitecek diye başlarsan hiç birşey alamazsın bu hayattan 
Kazanacağın şeyler yanında kaybettiklerin hep boştur 
Bense her umudumu yarınıma sakladım kaybettim onu ama ağlamadım 
Sildim satırları baştan yazdım karamsar aksak bi ritmi açtım 


Kapılar kapalı durdum zaman çok geç sustum 
Sabaha karşı üç buçuktu kalem elimde vede boş bir kağıt 
Resmini çizdim baktım ağlamadım tamam dedim çoktan unuttum 
ADINI SİLDİM her yerden yoktu inan kaybetmeye korkum 

Düştüğüm halleri bilsen ağlardın gözlerime baksan gözlerin kanardı 
Sensiz yaşamaktan yoruldum günlerim neden hiç bitmedi 
Dünüm sensen bugünüm kim bu gözyaşları kimin için 
Dünüm sensen bugünüm kim bu gözyaşları senin için 

Değer vermek belki boş bir amaç sebebi herşeyin hep sana bağlı 
Kıymeti yoktu belki hiç bişeyin arkasında yaşlı iki göz kaldı 
Sebebi neydi ki anlamadın şaşkınlığa sen mahkum kaldın 
Kayboldum ben aynalarda sebebini kim olarak kağıda yazdın 


(nakarat) 
Hani Sen Çoktan Unutmuştun Herşeyi,Bilemem Ne Kadar Dürüstsün Bana Karşı Sende Değil
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder