Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Gözlerimden Dökülüyorsun Şarkı Sözü


Rahdan - Gözlerimden Dökülüyorsun Şarkı Sözü

(Atilla İlhan) 
Sevmek kimi zaman rezilce korkuludur 
İnsan bir akşam üstü ansızın yorulur 
Tutsak ustura ağzında yaşamaktan 
Kimi zaman ellerini kırar tutkusu 
Bir kaç hayat çıkarır yaşamasından 
Hangi kapıyı çalsa kimi zaman 
Arkasında yalnızlığın hınzır uğultusu 

Verse 1: (Rahdan) 
Kaybettiğin Duygularını Bendemi Gördün Ben Bunu GÖRDÜM 
kapalımı kaldı cümlelerim geçmişi bilemeden geleceği gördüm 
yarınlar çok uzakta kaldı bırak onlar aldansın 
beddua ettiğim her anda dudaklarımda adını ansın 
kim bilebilirdi bunlar olacak her atılan adımda arkaya bakacak 
sigaramın dumanına ortak çıkacak masumca benim kalbimi çalacak 
olmadı saydım boşver bunlar bir pop şarkısı aşkıydı 
kalmadı desemde gururum artık birkaç damlası kalmıştı 

buydu bak işte benim hikayem 
kanlı gözlerde yokki bi çarem 
beklemek güzeldir beklenilen özelse 
ay ışığında doğan bir güneş birden gecene girerse 

nakarat 2x 
gözlerimden dökülüyorsun sormadan sen cevabı versene 
her sefer kadar katleder beni ölüm geçiyor yanımdan el salla 

Verse 2: (Kerim [Mic Rap]) 
kendime göre kapalı kapılarım var yanlızlıklara yanlız kızdıkları zaman seçer benim gibi kötü adamlar 
bi bilmediklerime kefillerim var ama sadece kızdıkları zaman yanlız kalmaz benim gibi hasta adamlar 
Birlikte olmak yada ayrılmak arasındaki fark
birinde gözün açıkken onu görüsün öbüründe kapalıyken 
yani zaten hiç bizaman ayrılamazsın gerçekten kalpten istemezsen
bunu bil buna göre davran mantık dediklerine aldanmazsan 

buydu bak işte benim hikayem 
kanlı gözlerde yokki bi çarem 
beklemek güzeldir beklenilen özelse 
ay ışığında doğan bir güneş birden gecene girerse 

Nakarat: 2x 
gözlerimden dökülüyorsun sormadan sen cevabı versene 
her sefer kadar katleder beni ölüm geçiyor yanımdan el salla 

Verse 3: (İnfazMika) 
Sorgulaman gerekir bazen mantık yada aşk herneyse 
herkez sen değildir anla herşey düzelirmi zamanla 
yollar var yürünmeli ve hayat denilen şey görülmeli 
sen yoksan var olan herşeyin değerinden düşülmeli 
kelepçeler vuramazsın ona zindanda tutamazsın 
kalbini söküp at durduramazsın yalanlar atsanda yapamazsın 
ok gibi saplanır yüreğinden hayatı kendinden alamazsın 
hiç bir yok gibi davransanda geceleri kendini kandıramazsın 

buydu bak işte benim hikayem 
kanlı gözlerde yokki bi çarem 
beklemek güzeldir beklenilen özelse 
ay ışığında doğan bir güneş birden gecene girerse 

nakarat 4x 
gözlerimden dökülüyorsun sormadan sen cevabı versene 
her sefer kadar katleder beni ölüm geçiyor yanımdan el salla
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder