Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Sansar Salvo & Rahdan Vandal - Hüzün Vurdu Denizimi Şarkı Sözü


Sansar Salvo & Rahdan Vandal - Hüzün Vurdu Denizimi  Şarkı Sözü


[Sansar Salvo] 


Ayrı Tonda Kırmızılık İçerir Her Bir Kan 
Çok Yorgunum Bugün Sokaksa Kan Kokan 
Damar Koyar Hayat Gözüm Damar Vuran Şopar 
Kafana Göre Yaşa Kader Hesap Sorar 
Aman Birgün Ölürsün Burda Umursanmıyor 
Duran Birgün Bugün Sanki Saatler Atmıyor 
Duman Bugün Gözlerimde Yardım Etmiyor 
Yaşadığım Ortak Sokakta İşkence Bitmiyor 
Bazen Sorarsın Neden Ben Niçin Be 
Tek Kişi Beş Çiftli Bir Gece İçinde 
Engeller Kuruldu Ömürümün Önünde 
İnsanlar Dizildi Mezarımın Önünde 
Su Yerine Asit Çiçeği Solduranmıdır 
Gurursuzca Yaşamak İnsan Olduranmıdır 
Arkadaş Dediğiniz Otu Dolduranmıdır 
Dumanlıdır Bugün Kafam Kadar Bulanmıdır 

[Nakarat - Rahdan Vandal] 

Aşk Bahçenmi Süsledi Benim Etrafımı 
Dursun Saniye Her Azad Kaça Vardı 
? Peşinde Sense İdam Sehpanda 
Hüzün Vurmuş Denizimi Karanlığın Ortasında

[Rahdan Vandal] 

Kaç Kere Kırıldı Bu Kalp Her Parçası Yerlerde 
Dumanıma İhtiyaç Var Ciğerde Nargilemse Dilimde 
En Yakındaki Şey Uzaklık Gözleriyse Karanlık 
Sisli Puslu Yarını Göremez Mutluluksa Bir Anlık 
Tüm Hayalin Yeri Denizin Dibi Kankalar Nerede Şimdi 
Karanlığımın Dibini Gördüm Birileri Buraları Görmemeli 
Ellerimde Kelepçe Parmaklarımda Bir Ağrı 
Kaç Yıl Sürer Böyle Tebessüm Ayrı Gayrı 
Sessizliğin Ardına Saklandım Söyle Bu Kaçıncı 
Kalbimdeki Her Sancı Boşver Doldur Be Hancı 
Sırra Kadem Mi Bastı Dualarım Nerede Benim Ağlayanım 
Faili Meçhul Her Hüzün İntiharsa Son Çözüm 
Bırakın Tütünü Tütsün Rahdan Yarı Uykusuna Gömülsün 
Bir Melodi Bir Söz İle Gözlerden Bir Damla Düşsün 
Ölüm Yada İdam İkiside Aynı Kapıyı Çalar Ve Çıkar 
Çıkar İle Dolmuş Dünya Alim Olsan Ne Yazar 

[Nakarat - Rahdan Vandal] 

Aşk Bahçenmi Süsledi Benim Etrafımı 
Dursun Saniye Her Azad Kaça Vardı 
? Peşinde Sense İdam Sehpanda 
Hüzün Vurmuş Denizimi Karanlığın Ortasında
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder