Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Kaf Dağı Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Kaf Dağı Şarkı Sözü

Vuslatım yalın değil, her zaman yanımda benim 
Uslanan bir kalp şurda bekle, dur anca gelir. 
Kusmalarda sebebi sahi saki, dur hancı geri! 
Saymadım be yol yok, kimdi yolcu belli değil! 
Her gün yeni bir günlük sayfası açtım yeni 
Her gün yeni bir nesne zorla kuşattı beni 
Her dün gene beleşten açtı güneşten evim 
Lakin üşüyordum kalbim orda öldü demin. 
Ben orda tek kanatla çırpınırdım gökyüzünde 
Sen oysa tek kanasla indirirdin yeryüzüne 
Utangaçtım evet doğru bakamazdım yar yüzüne 
Utanmazsın evet sen ağlatırsın öylesine. 

Şimdi onlar çok uzakta rüzgarların ardındasın
Belki masal diyarlarda kaf dağının ardındasın 

Hangi diyardasın bilmem ama biz kirlenirdik. 
Burda kalan sade ben ve senin resimlerindi 
Gittin gideli yeryüzüne pek çok nesiller indi. 
Güneş küstü yar yüzüme cezalandık yağmur indi. 
Bilmiyorum kaç zamandır öyle sakin uyumadım 
Bilmiyorsun hep sarardı lakin gülüm kurumadı. 
Gülmüyordum sen giderken, durmuyordun ben dönerken 
Özlüyorum dön gel erken, inanamıyorum bir ton dert. 
Kırıldı kalbim daktilosu, işte o an kaçtı huzur 
Kabul ben hep çirozum, durun lan yoktu lüzum 
Öldürmek istemiştin bir bıçakla sen beni… 
Öyle boktan hislerim be anlatamam sevgilim.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder