Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Psikopat Yazarlar Şarkı Sözü


Rahdan - Psikopat Yazarlar Şarkı Sözü

[Sansar Salvo] 

Tayfana Güvenme Fazla Duman Olursun 
Ben Sahnedeyken Sen Kaybolursun 
Çıktığım Konserlere Gelirsen Beni Bulursun 
Dissimle Ezileceksin Andım Olsun 
Sahnede Gider Yaptım Ses Etmedin 
Kadıköyde Rezil Oldun Mekan Bizim 
Gece Zıbarırken Rüyanda Benim Sesim 
Ter İçinde Uyandın Kısık Sesin 
İt Ezilsin Undergroundda Mahvedilsin 
Sansarın Kazandığı Zafer İlan Edilsin 
Arkadaşlarıma Gider Yapma Alırım Façanı Aşşağa 
Zerre Saygım Yok Benim Tepki Denen Yavşağa 
Alkadraz Tayfasından Jöntürk Ablaya Selam 
Dissimi Duyduğunda Etme Tek Kelam 
Konserlerde Eziksin Benim Façam 
Rahdan Kocan Bekaretini Bozan 

[Nakarat - Sansar Salvo] 

Tayfam Psikopattır Bense Piskopat Yazar 
İbne Benim Arkamdan Olay Yapar 
Kalemi Tutamayan Elin Oral Yapar 
Kalem Tutan Bu El Bazen Gırtlak Sıkar 

[Rahdan Vandal] 

Tepkiliyim Sana Koçum Bundan Sonra Bunu Bil Özenti Tepki 
Sahnelerinde İzledim Seni Cacık Olmuyacak Bence Bırak Bu İşi 
Götün Telefonda Yemedimi Demek Sonun Psikopat Yazarla 
O Girdiğin Labirentte Kaybolursun Kulak As Bak Buna 
İki Gazeteye Çıkan Kral Olmuş Götü İki Dakkada Kalkar 
Yeraltında Alkadraz Senin Rapinse Anca Ara Gaz 
Ayrık Dişlerini Sökerim Doğru Duydun Biz Cambaz 
Gayin Süvarisine Katıldın Seninki Sadece Kıskançlık 
Meşhur Olma Çabaları Sezdim Sende Bu Yaptığın Aptallık 
Meşhur Olmak Mı İstedin Diss At Raho Salvo Adresin 
Bu Tracki Duyunca Yüzünü Görmek İsterdim Olmadı Lakin
Rahdan Vandal Sansar Salvo Alkadrazda Show 
Bu Rap Yeraltında Bizim Kadıköy Bu Feci Kor 
Edebinle Konuş Evlat Edebiyat Sakın Yapma Bana 
Mikrofonda Kontrol Yok Artık Dissler Mezar Olsun Sana 

[Nakarat - Sansar Salvo] 

Tayfam Psikopattır Bense Piskopat Yazar 
İbne Benim Arkamdan Olay Yapar 
Kalemi Tutamayan Elin Oral Yapar 
Kalem Tutan Bu El Bazen Gırtlak Sıkar 

[Sansar Salvo] 

Bu Alemde BirKaç Tane Kıl Olduğum Adam Var 
Underground Piyasasında Götveren Adamlar 
Bizde Ağırdır Ama Emindir Adımlar 
Arka Fonda Sansarın Beat İti Kopar 
Dissim Pis Koyar Bana Alışmadın 
Kadıköyde Konserde Bana Konuşmadın 
Resminizi Çiziyorum Son Rötuşlarım 
Bu Tabloda Cesetsin Duyulmaz Haykırışların 

[Rahdan Vandal] 

Psikopat Yazarların Psikopat Ölümüne Sebep Olanlar 
Ölümün Soğukluğu İşlesin Bedene Tepki Sahnede Göbek Atar 
Rapmi Yaptın Şimdi United Kingdom Seni Siksin 
Sana Ne Lan Dalyarak Rahdan Sansar Beynini Delsin 
Tayfa Albüme Nöbetteyken Bakırköyde Ahkam Kestin 
Vandal Salvo Etki Tepki İşte Şimdi Biletini Kesti 
Son İki Satırım Bu Trackte Bir Ricam Olucak Azcık Dinle 
Konuşma Kimsenin Arkasından Bir Duyan Olur İşte Böyle 

[Nakarat - Sansar Salvo] 

Tayfam Psikopattır Bense Piskopat Yazar 
İbne Benim Arkamdan Olay Yapar 
Kalemi Tutamayan Elin Oral Yapar 
Kalem Tutan Bu El Bazen Gırtlak Sıkar

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder