Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Yeni Bir Parça Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Yeni Bir Parça Şarkı Sözü

1.Verse: 

Boktan geçen hayatım biraz donuk benim 
Okul ev arasıdır özel hayatım benim 
Dolmuşa biniyom iki saat geçiyo 
Pek temiz çocuğum Memet süt içiyo! 
Bazen derslerim benim kötü gidiyor 
Kopya çekiyorum benim hocamın haberi yok 
Sanatçı takılıyom herkesi yeriyom 
Kızlar desen (ovh!) hepsi bana eriyor... 
Yok be bilmiyor hiç biri halimi 
Çok ter döktüm ama yine gittim geri geri 
Dandik evimdir benim b tek şahidim 
Devam ediyorum yine dinleyicim var diyip 
Yok bi bok ama çok zaman aldı bu bok 
Kov fino beni yine bitemedi periyot 
Ben bura eriyom, müziğin önemi yok 
Sanat onları için dale don dale don 

NAKARAT: 

Yeni bir parça yapmak çok zor oluyor bazen 
Kimi der çirkin 
Kimi der güzel ama 
Kimi der berbat 
Yerilen ikili 
Biri sen biri ben 
2.Verse: 

Girmeye üşeniyorum ikinci verse 
Çünkü beni yoruyor ikinci verse 
Çok zaman alıyor işte sana örnek 
Aramızdaki fark: bir dize gömlek 
Yine rap yapıyorum odamın içinde 
Para var yolu yok kurşungeçirmez 
Sıcak ama rapin içi deli gibi bass drum 
Kaça kadar açık ipi benim işim best flow 
Saygısız oğlan beklemiyorum anlamanı 
Bana kalsa ben hep sabaha dek anlatırım 
Ninni bu sağıra emin olun hoş gelir 
Ondan yine ben susuyorum boş verip 
Sensura tutulamaz sansüre taviz 
Veremedim ama yine deli gibi yani 
Sensura tutulamaz sansüre tarih 
Yazıyorum ama yine deli gibi yani 

NAKARAT: 

Yeni bir parça yapmak çok zor oluyor bazen 
Kimi der çirkin 
Kimi der güzel ama 
Kimi der berbat 
Yerilen ikili 
Biri sen biri ben
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder