Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Sarhoşum Bu Gece Şarkı Sözü


Rahdan - Sarhoşum Bu Gece Şarkı Sözü

[Rahdan Vandal] 

Duman Avcısıyım Ben Dumanı Vururum Beynime Her Gece 
Bitti Artık Anne Babama Saygı Yok Dinle 
Umutsuzca Yaşamak Sokaklarda Kaybolmak 
Gece Üçte Dengim Yok Sokakta Alkol Satın Almak 
Saygısızca Rest Çekmek Var Hayata Düşününce 
Gülünce Anlamı Yok Ki Ciddiyetin Bence 
Yarınım Yok Ki Oldu Bitti Kaldı Bence Hayat 
Umudum Yok Ki Sende Gittin Kaldım Arkada Ağlayarak 
Hancı Getirdi İki Kadeh Biri Bana Biri Yalnızlığa 
İyi Günlerinde Yanında Olan Gerçek Dostun Sanma 
Yok Ki Kimse Harbiden Harbi Gördük Önceden 
Dudaklarımda Söylediklerim Yalnızlıktır İnceden 
Kaldırmazsam Başımı Olur Mu Dualarım Secdeden 
Neyse Ne Kader Bu Böyle Yazılmış Ezelden 
Evvelimde Tebessüm Yok Ki Eş Olmuş Benle Keder 
Hırpalamayın Artık Yeter Artık Yeter 

[Nakarat] 

Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı 
Bana Verdikleri Hayat Yalandı 
Nefret Ettim Gıpta Ettim 
Kendim Olmak İstedim Beceremedim 

[Sansar Salvo] 

Siz Bilirsiniz Moruk Aldığımsa Son Soluk 
Hava Soğuk Bugün Yine Ellerim Kabuk Kabuk 
Bugün Aynadaki Tipim Biraz Daha Yamuk 
On İkiye Dokuz Var Dakikalar Çabuk Çabuk 
İnsanların İnsanlıklarından Şüphe Ettim 
Güvensizce Yaşamayı Küpe Ettim 
Ben Gökyüzündekini En Dibe İttim 
Suçu Sizle İşledik Ben İpe Gittim 
Neler Gördük Bugüne Dek Neler Yaşanacak 
Toprak Olmadıkça Bedenim Kimle Yaşlanacak
Bundan Sonra Zaten Dönemem Savaşa Başlanacak 
Bana Taş Atan Her Bir Kimse Taşlanacak 
Beş Kuruşluk Gururların Mangırı Taban 
Bize Aç Gezmek Mi Düştü Ulan Tamam 
Satırlarımın Sebebi Alkolik Babam 
Satırlarımın Sebebi Kaybolan Yaşam 

[Nakarat] 

Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı 
Bana Verdikleri Hayat Yalandı 
Nefret Ettim Gıpta Ettim 
Kendim Olmak İstedim Beceremedim 

[KMK] 

Bak Anne Tanıdığın Eski Oğlun Gitti 
Ona Güle Güle De Huzur İçinde Geberdi 
Şimdi Karşında Var Yepyeni Biri 
Söz Vermiştin Unutmadın Değil Mi 
Yıllarca Süren İhmalin Sonucuyum 
Biraz Rahatla Seni Hiç Suçlamıyorum 
Hepsi Sadece Bir Etki Tepki Meselesi 
Lanet Olsun Kaderimiz Neden Değişti 
Hey Anne Hatırlarmısın Eski Zamanları 
Bana Uyumadan Önce Masal Anlatmanı 
İyi Adamın Kötülerin Mücadelesini 
Öykünün Sonunda Onu Alt Edişini 
Tahmin Et Ne Oldu Kötü Adam Benim 
Sana Layık Olmayacak Haltlar Yedim 
Şimdi Bekliyorum Kaçınılmaz Sonumu 
Ve De Kaybettim Bulamıyorum Yolumu 

[Nakarat] 

Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı 
Bana Verdikleri Hayat Yalandı 
Nefret Ettim Gıpta Ettim 
Kendim Olmak İstedim Beceremedim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder