Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Kısa Bir Ara Şarkı Sözü


Rahdan - Kısa Bir Ara Şarkı Sözü

1. verse: (Rahdan Vandal) 

bu sabah kalktım, gözlerimdeki pusu alta indi resmine baktım 
korktum bütün gece gördüğüm rüyanın etkisindeydim sarsıldım 
eski şarkıları açıp efkarla bi sigara yaktım 
karaladım sayfaların hepsini, farkında olmadan adını yazdım.. 
kaç gün geçti görüşmeyeli? günleri sayarken yine daldım 
hangi işe elimi atsam yapamadım, dolayısıyla yarına bıraktım 
bu bir hikayeydi başı sonu belli de olsa 
o bir küçük kahramandı ya gözleri olmasa.. 
birtakım korkularım evet benim de var 
korkularının aldığı cesaret ben de saklıysa napar? 
silersin her şeyin adını, hiçbir şey sana engel olamaz 
ya da hiçbir şeyi silemezsin, her şey sana engel aşılmaz.. 

chorus: (1zd1RAP) 

sensizlik canıma tak etti, çektiğim acılar artık yetmedi mi? 
geri gel sevgilim hadi yine gel birlikte hiçbi zaman tanımadık engel 
kimileri çekemedi, kimileri çengel takmak istedi aşkımıza 
birileri kuyumuzu kazmış arkadan, biz varamadan farkına da.. 
2. verse: (1zd1RAP) 

dertlere verdim kısa bir ara 
ama derman yok benim kapanmaz yarama 
aramanı beklerim telefon başında 
dert küpü oldum yirmi dört yaşında.. 
sensiz kaldım nefes almak yine zor geliyor bana daralıyorum 
geçirdiğimiz günleri düşünüp ben sürekli bi şeyler karalıyorum 
4 duvar arası bana dar geliyor dön diye perdemi aralıyorum 
bana gelmediğin her geçen gün inan ki kendimi yaralıyorum.. 
ben beni bilemedim hiç bi zaman, sen beni nasıl bilebilesin 
sensiz bi yere gidemiyorum ki sen nası bensiz gidebilesin? 
arkandan baktım ve de öylece kaldım sen giderken 
hem de beni terk ederken arkana bile dönüp bakmadın 
en gerekli anımda, olmadın hiç yanımda 
engerekli yılanlar sarmış dört bir yanımı da.. 

chorus: (1zd1RAP) 

sensizlik canıma tak etti, çektiğim acılar artık yetmedi mi? 
geri gel sevgilim hadi yine gel birlikte hiçbi zaman tanımadık engel 
kimileri çekemedi, kimileri çengel takmak istedi aşkımıza 
birileri kuyumuzu kazmış arkadan, biz varamadan farkına da..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder