Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Raziel - Şeytanla Dans Şarkı Sözü


Raziel - Şeytanla Dans Şarkı Sözü

Son duman ve ilk yaşam çalan bu valsla dans 
Kalan donuk yüzüyle meskenimde Razi, yaralı bedene mühredilmiş kurak arazi 
Kanatlarında güz, yüzünde özlenen gülüştü düştü- 
Gözlerinde yaş, melek bu fanî aşka vurgun tövbelendi 
Önünde dizlerim çözüldü ruhuma yaralarından naralar döküldü 
Sustu! Körpe ruhtu dramasında! 
Buralar güneşin yokluğuyla buz kesen sokakların 
Çaresiz binalarında can bulan bir öyküydü gördüğüm çift taraftı madalyon 
Melekti Razi, Şeytan aynı mazi aynı gaflet, 
Yaşam mı zor sınavgözlerim karardı! 
Resti çektim büyürken ellerim parmak uçlarımda hüzün sarıydı tablolar 
Çiçeklerimse güneşe baktı dansa davet ettim Şeytanı 
Hikayesiyle iki melek dansa kalktı& 

Düş gülüşse,ölümse anıları- 
Yaşam dilimde kamçı, yaralarımda şarkı oldular zamanla! 
Meleksin! Şeytanımla dans eder misin?
Ölüm yakın, odam karanlık lütfen, şarkı bitmesin& 

Zaman mühür susar dilim, acım kalır yanar elim, 
Sesimde aynı senfoni bu aynı dans odamda korkularda bedenim 
Kollarımda Şeytan tıpkı ben misali; 
Nefeslerinde yılların hezimeti 
Yıllarım yılan sevişlerimle tablolarda, 
Aynı sigara dumanı gözlerimde buğuyla okşayan o sis misali, 
Nefeslerimle adını soludum, kanatlarında sesini buldum titremişti yüreğim- 
Kelamım aynı mevki; yerin dibinde gizli Razi kanlı mahzeninde çocuk misali tertemiz 
Hüzün vekaletin içimde aynı düş gülüş sefaleti- ; derin bir öykü meleğim! 
Ölür müyüm susarsa melodi? Terk ederse ruhum bendimi? 
Hayat donarsa? Sayfalarda yazılı kalır o sözlerim -kapımda mıydı ecelim?- 
Melodi susmasın Melek içimde açtı bak intihar çiçeklerim... 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder