Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Necat Turan - 300 Spartalı Şarkı Sözü


Necat Turan - 300 Spartalı Şarkı Sözü


Mali Ergün Dostumun merakı var hasımlarımın duası bu tayfa sanki mikrofonda 300 Spartalı raymlarımız mest eder bugün uzaylı dostları siz bi sürttük için kasıldık ca kasılın meclisi yaktık kulaklarınız paslı bu beklenmeyiş dedim ve hemen kayda bastım sikilmiş tarzınıza sitilimiz tanrı utanma anır çünkü tadı geldi tatlı sikişti fikirler saklamadım yazdım kafam oldu 1500 ritimleri sardım kahpe vezir gibi saltanatı sattın biz rap müziğin zirvesiyiz namı değer yer altı fazla zırvaladın verdi kabak tadı bu dahi yane alt yapı farkım olur bayların dans eden çakalların sensin halay başı izmirin kralığı bu avuçladın yarağı Nakarat spin Kim kaldı bu hayatta işi bırak (bırak) bize birgün sorun yook (hiphap)bizi farz et bu zferde senin hiçbir yolun yoook Kim kaldı bu hayatta işi bırak (bırak) bize birgün sorun yook (hiphap)bizi farz et bu zferde senin hiçbir yolun yoook Necat turan Yumruklarımı sıktım artık avuçlarımı kanattım şarkılarıma baktım sonra yeni bir necat yarattım rapte kural varmış bekliyorsun penaltı bizim burada yaptığımız şeyin adı yerr altı ben bu işte 8 yıldaa 100 şarkılık ter attım karanlıkta beyaz giydim düşmanlarımı kararttım ben aynasızlar ortasında korkusuzca kuralsızdım sokaklarım cıkmaz benim böyle benim hayatım biz burada 3 asker biidi tarıyoruz tatatataaa tarıyoruz evet koçum belemızı arıyoruz özgürce yazıyoruz hayatı yaşıyoruz elimde fener ve belayı arıyorum(gel) gecenin bir saati yanımda sakin yanımda mali ve spin bir katil yarına umutla bakıyo sankı yanımda düşmana dost diyemem ki Nakarat spin Kim kaldı bu hayatta işi bırak (bırak) bize birgün sorun yook (hiphap)bizi farz et bu zferde senin hiçbir yolun yoook Kim kaldı bu hayatta işi bırak (bırak) bize birgün sorun yook (hiphap)bizi farz et bu zferde senin hiçbir yolun yoook Spin Derken isterken cinayet bulmakta sen ahmak işlerle endexsim paramparca ve fixsin arap çarşafıda paran kadar sahte şu çam dibi tüten duman gibi bar sokaklarında konan çim üstünde konan gibi rap yaparsın raymko param eleştirme konuş bana beleş müzüi kkulaklarını geresiz bi sorun mı var gerksiz bi sorun mu var rep yapıpta yaptığın her kelem yalan yoğuşmalı kombşi gibi sıvcak kanlı lavuklarla konuşmucan insanım rep rep insanlık mesletolur hale geldi aga yetenek ekle beynim yok eder benim sizle işim olmaz fakat neyse alırız heves deriz ve inip flowla git geleceğini kurtar san ilk tavsiyem ahbab gidip imdat diye bağırman(koş) Nakarat spin Kim kaldı bu hayatta işi bırak (bırak) bize birgün sorun yook (hiphap)bizi farz et bu zferde senin hiçbir yolun yoook Kim kaldı bu hayatta işi bırak (bırak) bize birgün sorun yook (hiphap)bizi farz et bu zferde senin hiçbir yolun yoook
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder