Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Banane Be Şarkı Sözü


Rahdan - Banane Be Şarkı Sözü

-Gözlerim açıldı yine sen sana ne desem de beni bi terslemesen..Kerim,kardeşim bana bi beat yapsana.Yeni trackler var mı? 
-Sanane bee! 
-Başımda bi ağrı midemde bi sancı dün gelip görmeliydin o mekanı..Sarışın ve kumral doluydu taverna seni sordular hepsi de.. 
-Banane bee!! 

Çok da s*kimde tersle beni ibne 
Üstüne yorganı gece çekende kabahat 
Popon soğukta donsun dilin tutulsun 
Küstüm sana bi kere yazıklar olsun!! 

-Flex yapama bi daha sana bu bi beddua şimdi git o kafanı vur duvarlara!Duvardan daha soğuk bi adamsın aslında sen değil ben senden bıktım valla! 

Nakarat(2x) 

-Çok canım sıkkın.. 
-Banane bee! 
-Bak ne duydum geçen.. 
-Banane bee! 
-Yarın gelemiycem.. 
-Banane bee! 
-Dün kim aradı biliyo musun? 
-Banane bee! 

-Gözlerim açıldı yine sen sana ne desem de beni bi terslemesen..Akif naber arkadaşım nası gidiyo yeni albüm çalışmaların? 
-Sanane bee!
-Bak ne anlatıcam geçen noldu..Nargileye çıktım tunalıya doğru..Telefon çaldı ve açtım ben sence kim aradı? 
-Banane bee! 


Çok da s*kimde tersle beni ibne 
Gelme sakın üstüme bu sefer küstüm be 
Valla kafaya seni çok pis takarım 
Küstah tavırlarını a*ına sokarım 

Yapma akif özür dileme benden 
Bıktım kahrolası triplerinden 
Atakuleden seni aşağıya atıcam 
İnip bi daha da tutmıycam ohh!!! 

Nakarat(4x) 

-Çok canım sıkkın.. 
-Banane bee! 
-Bak ne duydum geçen.. 
-Banane bee! 
-Yarın gelemiycem.. 
-Banane bee! 
-Dün kim aradı biliyo musun? 
-Banane bee!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder