Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Kaybettim Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Kaybettim Şarkı Sözü

VERSE: 
Evet, kaybettim; kaybettim her şeyi. 
Güzel giden hiçbir şey yok, kaybettim her şeyi. 
Nerde akşam orda sabah bilmiyorum nerdeyim 
Ve en sevdiğim o kadın aslında her şeyim! 
  
Her şeyim mi? … Bilmiyorum aslında. 
İşte bu yüzden benim hayatıma kastım var 
Sigarayla bağladığın hayatına dikkat et. 
Böyle giderse çünkü ölceksin astımdan! 
  
Kafam güzel… Edemiyom idare. 
Karanlıktan her gün alıyorum bir davet ve… 
Bırakmamak kolay olan uyuşturucu misali. 
Yani diyemiyom yapmıcam bi daha RAP! 
  
Zaman geçer… İstemezler inanmak 
Olan bitenleri kaç tane bilen var. 
Kararlık güzel bir şey, çözüm gelir inan bana 
Kesmeliydim bileklerimi bitmeliydi bir anda.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder