Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - Memnum Oldum Şarkı Sözü


Beta - Memnum Oldum Şarkı Sözü




hello my dier friend 
well here are animal recordt last 

when it fill some wonderful to be here it you on my first telvin 

sus len! 
naber len ! 
ben beta tanıstığımıza memnun oldum 

ben homosapiensim ama sen sadece homo 
kubur kadar olamadın daha dene moro 
santanın sürdüğü kadar geyik yaptım eğlendim 
tassak gecen yes bendim bu mu kaldı tek derdin 

beklersin koc ve de eziksin oğlan 
hep dersin olsun cok rezildi ortam 
hanımefendi ol biras konuklara tepsi tutup 
seviyinizi fark ettim iyi oldu mc kubul 

geçti bulut üzerinden farketmen zaman alır 
cok mu iyi rapçisin de hic bi işe yaramadın 
malafatı tutarsın kalabalık ortamda adam akıl yoksunuydu sana bakıp portalda 
güldüm evde sizin gibi şimdi beni anladın mı 
beynin de rapin de işlemiyor paslanırsın 
(...) 
tamam lan sus be artık
kimlik ortaya cıktı icinizde ufte kaldı 

müzk yapabilmek benim kücükten kanımda vardı 
ben sade konusmadım ileri doğru adımlar attım 
en dikkatli otobüs şöförü yanımda dalgın 
bu sarkıyı dinlediiğinde beta diye akılda kalsın 
sen ve ördek sesini ayırdetmek zor oldu 
insan taklidi yapan yeteneksiz morozsun 
sarkılarını bitirip atsan bana da bi trip atsan 
bitirim azla gazlar stylim hasta zibidi parkta fitili yakcaz 

kayıtta fazla ıgınırsan rap deil bok cıkar 
ben her zaman torpilliyim öldüğümde yok sırat 
cok sıkar elemanlar olymposda icraat 
kıskaclık yüzündne son iş orda itaat 
sen ister kral ol istersen de rambo 
olmypos da siklenmezsin aksi yönümüz hardcore 
ismin anılınca bizler tassak geceriz ve 
ne sen varsın ne baskası bayrak elimizde 

olympos tahmininizden daha güclü,bekleyin 

bu kadar işte, 
ha kimliği öğrendiniz noldu lan noldu ? 
ben mi madur oldum tassak gectim laan 
hihiiiiiii
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder