Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

1 Aralık 2016 Perşembe

Buram Buram Anadolu Türküleri - O Sarı Çemberuni Şarkı Sözü


Buram Buram Anadolu Türküleri - O Sarı Çemberuni Şarkı Sözü



O Sarı Çemberuni 


Trabzon&Akçaabat-Hasan Sözeri-Azize Tözem 


O Sarı Çemberuni (Da) 
Sar Boynuma Boynuma 
Niye Koydun A Yârim (De) 
Elleruni Koynuna 

Kayuğu Attum Suya 
Su Çıktı Kaynalara 
Çok Da Güzel Deyulsun 
Bakaysın Aynalara 

O Sarı Çemberunin (Da) 
Solsun Dalları Solsun 
Kalk Gidelum A Yârim (De) 
Nası Olursa Olsun 

Kayuğu Attum Suya 
Su Çıktı Kaynalara 
Çok Da Güzel Deyulsun 
Bakaysın Aynalara 

O Sarı Çemberunin (Da) 
Ucuna Bak Ucuna
Annen Ekmek Batırmış (Da) 
İkimizun Kanuna 

Kayuğu Attum Suya 
Su Çıktı Kaynalara 
Çok Da Güzel Deyulsun 
Bakaysın Aynalara 

Kapının Gerisunde (De) 
Şişur Çemberi Şişur 
Bir Şey Eyle De Yârim (De) 
Beni Yanına Düşür 

Kayuğu Attum Suya 
Su Çıktı Kaynalara 
Çok Da Güzel Deyulsun 
Bakaysın Aynalara 

Kayuğumun Sereni (De) 
Tanımadım Geleni 
Acep Nereye Gorlar (Da) 
Sevdaluktan Eleni 

Kayuğu Attum Suya 
Su Çıktı Kaynalara 
Çok Da Güzel Deyulsun 
Bakaysın Aynalara
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder