Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Gitmez Ayaklarım Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Gitmez Ayaklarım Şarkı Sözü

1.Verse: 

Merhaba güzel bayan söyle bugün nasılsın? 
Hatırlıyorum dün gibi, aylardan kasımdı 
Ve sen o gün gittin kalmadı tek dişim 
Ve ben o gün bittim, diyemedim hiç bişi 
Üzüntümü şarkılarla anlatamam az kalır. 
Gözkapaklarımdan anla saçıyorum hastalık 
Alınca reddi sevgi kanatlanır 
Yeminler ettim gitmez ayaklarım 
Yine sordum ben kendime nerdeyim 
Beni yordun ama yanına bu kar değil 
Hedef oldum beni kurşunladılar. 

Tamam, kabul git ve ben, bazen içim iplemez 
Kafam güzel içkiden koyamadım ki hiç fren 
Onca güzel tanıdım gözlerimde hiçtiler 
O kız başkasıylayken içlerinden seç beğen 

2.Verse: 

Anlatırdım çok şey, gitmeseydin yanımdan 
Yaşanmamış çok şey var söylüyorum darılma 
Gözkapakların benim adı gizliyor 
Aşk kanatlanır uçmaya izni yok 
Suçlu aramamak gerek, bazen ikimiz değil 
Masumduk! Mutluluk bil ki içimizdedir 
Aşk dönem dönem sanki okyanusta bir gemi 
Ayrılık denen deli kırmıştır hep dümeni. 
Gittin gideli güzel kadın burda zaman çok geçti 
İstemiştin dönmek ama bunlar artık çok geçti 
Dediler bana hey! Milyon dolar senin olsun 
Düşünmedim bir an bile inan bana reddettim 
Arkamda bırakmadım aşılmamış hiçbir nehir 
Karlardan çok atladım, bükülmedi hiç bileğim 
Uğraşıyorum gülmek için; ama olmuyor 
Ağlamamak elde değil; çünkü yalnız olmuyor.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder