Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Gördünüz Ve Sustunuz Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Gördünüz Ve Sustunuz Şarkı Sözü

Derin durdu beyim derin, dedim durum kerim değil 
Kapitalist oldu devir . Benim bağlı elim belim. 
Demokrasi bu böyle beyim ; ama yasak! Önce eğil 
Erir bugün görür beni Anayasam böyle değil! 
Gelecek önüme pas verir , bi golle oğlum at beni 
Peçete gibidir ah cenin , bi gülle solan bahçedir 
Kılıcı kuşanıp al çekin , buladı canıma lan beni 
Emeli vatanı mahvedip , sonra almak aferin 
Atardı kalp bu sen gibi, bakandı lan şu perdedir . 
Sus oğlum artık affedip , dur arkadan bi laf gelir. 
Tıkandın ah neden demin , kulaklar oysa pek delik 
Sus oğlum haydi al delil , bu yol uzun ve parkeli 
Yazılı kağıdı okumaz hocam , yazılı metin dokunur ona ! 
Kasayı böyle donatır adam , darılıp önüme susarım hocam! 
Borçlu doğdu her çocuk , konuşmak mı ? Yok 
Susardık öyle biz çocuk . Sokarlar arkadan çubuk 

NAKARAT: 

Eller mi bağlı durur? Eller mi düşman oğlum 
Derler ki bu yaş kurur, durum vahim dik durun 
Tekmeler bi tek itekler tek yürekle durdurun. 
Sorumlusu sizsiniz gördünüz ve sustunuz. 


SEHABE VERSE: 
Bak sokak tanınmıcak halde , nedeni biz bölündük 
Genç fanatik övünsün spor bıçakla görüldü. 
Gel zaman ve git zaman bu pek zamansız hep zavallı 
Ben yer altı , ben zan altı , benden aldı iktidarı 
Üniversiteler yürür bazen , yeter mi tek bir panzer ? 
Geçerli hep bir kanser . Yara sıcak ve taze 
Ayağa kalk bi bak 
Bu tatbikat hitap bitap 
Bi tank mutant 
Bu takdim haklı ak ter aktı halk meraklı 
Görmezden gelsen de , görkemli yerlerde 
Ölmek bu tek perde , dönmek yok hiç derde 
Beyinleri rehin bulun , beyim gari vahim durum 
Garip doğru uzun durur , tabi oğlum tuzun kuru 
Göremedin bak bakam bakan kankan . Derebeyi kasmadan da kan tartar 
Bu zamana kadar hadi bu kanala para basın ama beni tanımadı basın adamı lan 
Milletim isyanda her bir şeye muhalefet 
Kendimize bakmıyoruz , sormuyoruz maalesef 


NAKARAT: 

Eller mi bağlı durur ? Eller mi düşman oğlum 
Derler ki bu yaş kurur , durum vahim dik durun 
Tekmeler bi tek itekler tek yürekle durdurun. 
Sorumlusu sizsiniz gördünüz ve sustunuz.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder