Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

7 Aralık 2016 Çarşamba

Beta - Al Götür Bu Yalnızlığı Şarkı Sözü


Beta - Al Götür Bu Yalnızlığı Şarkı Sözü



Al götür bu yalnızlığı yalnızlık bana mahsus değil 
Senin olsun kalbim zaten sensizken bana lazım değil 
Hala sen varmış gibiyim hala ben yalnız biriyim 
Kaybolan senin varlığın kaybolan benim aşkım 
en gercek duygularımsın sensiz bir güne başlayamıyorum 
Hep ben senden bahsetsem bile hiçbir türlü anlatamıyorum 
En gercek duygularımdın nasıl gittin anlayamıyorum 
Gözlerimde yaş kalmadı hissiz bir güne ağlayamıyorum 
Ağlayamıyorum sen yoksun ağlayamıyorum 
Essin rüzgar şakağımdan ter damlasın bu eşsiz dünya 
En büyük ızdırap olur büyüttüğüm bu sevgim hüsran 
Afitaplar karanlık hayatı aşka bağlayamazdım 
Sen yokken artık eski mutlulugumu sağlayamazdım 
Beni kendini kaybetmeden anlayamazsın
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder