Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

7 Aralık 2016 Çarşamba

Contra - 16 Bar Şarkı Sözü


Contra - 16 Bar Şarkı Sözü



tuvalette sigara dönen bi liseliyim kanımda hip hop rap 
okulda ve evde psikolojik vahşet 
onlar değil Allah'ım sen affet cinnet geçirip olursam hürriyete manşet 
yıllardır zaten her şeyi denedim 
lakin peşimde hep lanet şeytan der hep ''isyan et 
gidip gözünü kırpmadan hepsini katlet 
artık kalk dediğimi yap ve de intihar et 
x2 

yap O'nu hiç takma yap 
sonra de affet 
cehennem için demişimdir eğitim şart hep 
her şeyi mahvet ispat et ki bana bi günlüktense bi ömür rahat et'çünkü ben tek başımayım hep bu hikayede 
çünkü ben beceremem etmeyi onu bile şikayet 
artık bana daha fazla günah işlemeden bi an önce yanına gelmeyi bahşet!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder