Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

7 Aralık 2016 Çarşamba

Contra - Acımasız Gerçekler Şarkı Sözü


Contra - Acımasız Gerçekler Şarkı Sözü



[Contra Verse] 

Dün olduğu gibi bugünde bütün yeryüzünde 
hüküm süren benim 
Bu yüzden mi mükemmelim (yeap) 
Çünkü ben gibi acımasız olamazdı yapsaydi eğer 
Tek bi günde milyon insan üzen melek rap 
Yerim cehennem mucize cennet 
Ölüm kurtuluşum değil maalesef 
Çünkü ben ölsem bile beni size dinlettirip 
Günah işlemeye devam edecek sahip olduğum 
yetenek denen musibet. 
Bu yüzden etki altındayım ve yazmak istemem 
Çünkü ben şeytana dönüştüm hasta bir veletten 
Üzüldüğum tek bişey var 
O da cehennemi masum çocukların katillerinden 
fazla haketmem. 

[Uğur Yeter Verse] 

Hakettiğim dünyada sebepsiz barındım ve 
Bu yüzden her seferinde ben yanılırdım (hey) 
İnsanlara bişey sunmak için emek verirken, 
Boş beleşler tarafından egoist diye tanındım 
Kulağımızdan eksilmez rapçilerin kavgası 
Konser mekanları kız ayaklarında kalmasın 
Cebimizdeki parayla emek vermeye giderken, 
Bi rapçi çıkar der ki 7000+yol parası 
Olan olmuştur nefret falan beslemem 
Hakkımdaki dedikoduları aslında önemsemem
Rap adına iftira yemek umrumda olmaz ama 
Fanlarıyla yatan mcleri türkçe rapte istemem 
Söylediğim herşey acımasız gerçekler 
Milyonlar olmasa da binlercesi destekler 
Çünkü biz sizleri sevindirmek isterken, 
Birileri yine ortaya çıkıp küfredecekler.. 

[İlker Dursun Verse] 

Lirikte kalite bu,hep dene yerinde say ve dur 
Hayallerinde mari ve bol kızlarla hepsi takılıyo 
Basit kalır kelime yoksunu veletler denemese 
Çünki ritimler hediye son nefesi verene dek. 
Egomu tartamazsın kalite bu,kaç senemi verdim 
geride dur 
Hep dene bi genede kerize gevele dilime 
doladım Flow'u 
Nefesi çek hele derine kazıdım hasımı yeraltında 
tutsak bak 
Hevesi kursakta bıraktık . 
Giriş yaptım müzik dünyanıza afilli saykolar 
Bak hiphop sokakta yok karı kız olan yere dolan 
Nesilden beklentinizi karşılamaz kalemi boşa 
yoran 
Bu beynin idrak etmiyo lan! anca dumanlanıp 
yazar. 
Tebeşirden line'a atlar laylaylom hayat 
Tepine dur bi sanal aleminde eleştiren gavat 
Kulaktan duyma bilgilerle fan boylar böldü 
Kültürü dahada kirletme rap müzikse öldü.

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder