Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

7 Aralık 2016 Çarşamba

Contra - Ateş Şarkı Sözü


 Contra - Ateş Şarkı Sözü



Hook] 
Yaktım ve rüyalar gördüm, en tepeden düştüm geri döndüm 
Kendimi sarıp içtim, soğuduğu yerden ateşlerken yine öldüm 
Yaktım ve rüyalar gördüm, en tepeden düştüm geri döndüm 
Ateşimi körüklediğim bu cehennemden bir çıkış yok yine öldüm 

[Verse 1] 
Öldüm ve dirildim tut ki şizofrenim 
Fakat şu an yaptığım bok her ne boksa 
Maalesef ki onda bayağı geliştim, görevle bütünleştim 
Uzun sürdü çünkü melodi perileriyle ilişkim 

Yakınındaysam uzaklaş, hissedersin uzaktan 
Daha bir tehlikeli bu gizliliğim onlarca tuzaktan 
Bu yüzden uyarmadın deme 
Şu ana kadar eğer sen hiç farkında olmadıysan iblisim muhakkak 

Çıkarmak için görevli o, elinde orak
Merak etme ondan ıraksın bu yüzden hep rahatsın 
Ölümü hayra yorun çünkü hangimizin canını aldıysa 
Eksildi bu dünyadan hep bir tane aklı muallak 

[Hook] 

[Verse 2] 
Bir daha dirildim galiba şizofrenim 
Hiç hissetmedim bir bokların yolunda gitmediğini 
İyilik için geciktim 
Bil ki şu ana kadar sade fırtınamın uğultusuyla kulağınızda belirdim 

Bu daha bi` bok değil derim, dua edin de bitsin 
Her cumadan önce uyu, doğal felaketimle dikil 
Yazdıran şelale derin, aktığımda sevin 
Aklınızı silip ruhumu hakikati bulana dek 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder