Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

1 Aralık 2016 Perşembe

Hayko Cepkin - Yuh Yuh Şarkı Sözü


Hayko Cepkin - Yuh Yuh Şarkı Sözü



"Yuh ancak memleketine, 
Ailesine, kendine olana aittir. 
Yuh memleket çocuğuna değil. 
Memleket düşmanına aittir." 

Uzaktan yakından yuh çekme bana 
Sana senin gibi baktım ise yuh 
Efendi görünüp bütün insana 
Hak'kın kullarını yıktım ise yuh 

Yuh yuh soyanlara soyup kaçıp doyanlara 
Fakire, yetime, halka kıyanlara 
Yuh nefsine uyanlara yuh 

Ben hoca değilim muska yazmadım 
Boş boşuna arap halkı gezmedim 
Kuvvetliyi sevip zayıf ezmedim 
Namussuza boyun büktüm ise yuh 

Yuh yuh ben böyleysem 
Yuh yuh sen öyleysen yuh 

Ne demek efendi, bey ve bu köle 
Fakir soymak yakışır mı kamile
Her dakka başımda bin bir hile 
Yapıp yapıp kafa çektim ise yuh 

Yuh yuh soyanlara soyup kaçıp doyanlara 
Nefsine uyanlara yuh 

Bu kadar milletin hakkın alanlar 
Onları kandırıp zevke dalanlar 
Diplomayla olmaz hakim olanlar 
Suçsuzun başına çöktüm ise yuh 

Yuh yuh soyanlara soyup kaçıp doyanlara 
Memlekete kıyanlara yuh 

Mahzuni'yim benden başlar asalet 
Asillere paydos bey'e nihayet 
Şu insanlık derde girerse şayet 
Ben bu sefillikten bıktım ise yuh 

Yuh yuh ben böyleysem 
Yuh yuh sen öyleysen 
Yuh yuh soyanlara insan kıyanlara 
Yuh uyuyanlara yuh yuh
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder