Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

1 Aralık 2016 Perşembe

Yıldız Tilbe - Aşkım Aşkım Şarkı Sözü


Yıldız Tilbe - Aşkım Aşkım Şarkı Sözü



Gözlerini çözmek istiyorum
Sözlerini görmek istiyorum
Ellerimi bırakma istiyorum
Düşlerini karartma istiyorum

Zamanın kanatları var
Çağırsam gelir mi?
Hayatın sürprizleri var
İstesem verir mi?

Aşkım aşkım canım aşkım
Benim aşkım nerdesin sen?
Aşkım aşkım benim aşkım
Canım aşkım nerdesin sen?

Gözyaşını öpmek istiyorum
Huzuruna ermek istiyorum
Yüreğini kapatma istiyorum
Aşkımıza kavuşmak istiyorum

Zamanın kanatları var
Çağırsam gelir mi?
Hayatın sürprizleri var
İstesem verir mi?

Aşkım aşkım canım aşkım
Benim aşkım nerdesin sen?
Aşkım aşkım benim aşkım
Canım aşkım nerdesin sen?
(Canım aşkım bendesin sen)

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder