Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

7 Aralık 2016 Çarşamba

Ömür Gedik - Ölümsüz Aşk Şarkı SözüÖmür Gedik - Ölümsüz Aşk Şarkı Sözü


Ömür Gedik - Ölümsüz Aşk Şarkı Sözü



Sesini Duyarım En Derinden
Kokunu Alırım Her Yerimden
Hayalim Mühürlü Gözlerimde
Sıcaklığın Hala Tenimde

Ağlarım Kan Akar Gözlerimden
Kıyamam Acını Hissederken
Ne Olur Gitme Kal Yanımda
Sensizlik Zor Berbat Dünyada

Ölümsüz Aşk Buydu
Gelip Bizi Buldu
Gökkükuşağı Köprüsü Yolun Sonunda

Gel Desem Koşşan Yine Bana
Üç Renk Soldu Yine Burada
Şimdi Yalnızlığın Ortasında
Bir Varsın Bir Yoksun Hayatımda

Gel Desem Sarılsan Yine Bana
Yarıda Kaldım Ben Buralarda
Ağlamak Senle Olmaktır Hala
Yoksanda Hep Varsın Hayatımda
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder