Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - 12 Şarkı Sözü


 Azap Hg - 12 Şarkı Sözü



Azap HG verse : 

Kaybettiğim duyguları çocukluğumda bulamadım 
unutkanlık fakat merak etme bulamadım 
ben yanlış yolu seçtim gözlerini takip edip çarptım duramadım 
haykırışımı duyamadın 
kurallarına uyamadım bağışla beni 
her ayın 21 inde yağışla gelir güneş gözlerime 
inanmıyorum artık özlediğine 
pişmansın 1 sene yolumu gözlediğine 
biliyorum biliyorum 
ve senin nefret ettiğin bokun her gün dahada fazla içine giriyorum 
ve biliyorum biliyorum 
mutlu sonlar hep masallarda yinede mutlu bi son diliyorum 
alışkanlıklarım öldürüyor beynimi 
düşündüm günlerce yaptıklarıma değdimi ? değmedi 
gizlemem başımı önüme eğdiğimi 
bak bi bana gördün mü ne hale geldiğimi ? 

nakarat 2x 
eksikleri tamamla koy yerime birini 
onlarca parça yaptım dinledin mi birini ? 
dönüceğini bilsem yakıp yıkardım binini 
bilirsin tutmak ister elim elini 
duyarsam başka birini yaşatmam bil 
aşkı kalpte yaşatmaz kin 
sen düşlediklerini başardın bil 
biz öldük fakat yaşattı dil seni

CanArş verse : 

günler akıp geçtikçe bu kalp daha çok özler 
bu sözler beni ölüme , ölümü bana sözler 
artık özlediğim gözler başkasının yolunu gözler 
bunlar içimdeki yangından arta kalan közler 
ve söz ver benimle ölüme geleceğine dair 
senin yokluğunun karanlığı geleceğime sahip 
biraz serin ve birazcıkta sen kokuyor sahil 
bu halde olmamın çok nedeni var bunlara sende dahil 
ellerimde kalacağına söz verdiğin ellerin ve küçükken oynadığım parkta kaybettiğim hayallerim 
artık uzakta azrail geldi temin 
bu kaçıncısı unutucağıma dair ettiğim yeminlerim 
bak kazandın yenilmedin üstüm hala sen kokuyor 
her saniye sana bağladığım yaşlı halat kopuyor 
bi adım daha atarsan öteye ben biticem yolu yok 
hayalin yükümü hafifletsede sensizliğim yoruyor . 

nakarat 2x 
eksikleri tamamla koy yerime birini 
onlarca parça yaptım dinledin mi birini ? 
dönüceğini bilsem yakıp yıkardım binini 
bilirsin tutmak ister elim elini 
duyarsam başka birini yaşatmam bil 
aşkı kalpte yaşatmaz kin 
sen düşlediklerini başardın bil 
biz öldük fakat yaşattı dil seni
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder