Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Hüzün Gemisi Şarkı Sözü


 Azap Hg - Hüzün Gemisi Şarkı Sözü



Bi şiir yazdım gözlerine hitamen 
Duygularım sende kalsın gerek yok bitanem 
Uykumu ? Bu gece bi daha gel 
Mutlu sonla bitmedi ne yazıkki hikayem 

Ne kadar üzülsemde idare ediyorum 
Çok istedin al mutluluğu iade ediyorum 
Nefret ediyorum demeyi çok isterdim fakat 
Küçük kız, Hala seni delicesine seviyorum 

Görüyorum, ipeksi saçlarını 
Başkasına kızıp hızla ipince kaşlarını 
Kalp atışını, Tenini, Ellerini 
Fakat ne yazıkki benim değil Saydıklarım başkasının 

Aldıklarım sende kalsın bi yelek bi kolye 
Bigün bakıp ağlarmısın onlarla söyle 
Olmazmı böyle söyle çokmu aptalım 
Ben hüzüm teknemde 11 aydır kaptanım 
Benim gemim battı çoktan 
Kurtulamicam sanırım Aşk denen bu boktan 
Beni yoktan yere üzsende sanırım aşığım 
ve hayalin olmasa kurtulamazdım artçı şoktan 

Yerin bende ayrı şu saatten sonra bişey farketmez 
İstersen şuan ondan ayrıl 
Şuan kanın kaybı yok, yinede kanım kaynıyor 
Herkesin kesin varda, Senin neden kalbin yok ? 

Bu yüzden benim kalbim ağrıyor 
ve herkes ısrar etsede sen koltuğundan ben bi dakka kalkmıyom 
Emin ol arasaydın bulurdun bi farklı yol 
Bi farkı yokki sensiz yaşamak ölmek arası dar bi yol 

Bi dar bi yoğun hayatım, Bi tansiyon yarattın 
Evet hatası yok denecek birisi olmasamda abarttın 
Bigün biterse diye korkuyosan tek cevabım 
Ya bigün şans dönerse biterse
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder