Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Saçlarını Camdan Atmış Şarkı Sözü


 Taylan Kaya - Saçlarını Camdan Atmış Şarkı Sözü



Saçlarını camdan atımış kokladım o kokuyo 
Ayrılık rüzgarları şimdi camımı tıklıyor 
O kadar çok baglanmışım yerin de hiç dolmuyor 
Aklında bulunsun aşkım bu kalp sensiz atmıyor 

Hatırlar gibiyim sanki ilk çekip gidişini 
Gözlerin hafiften dolu sesim de titrer gibi 
Yanaklarım kıpkırmızı tüylerim dikelmişti 
Soğuk terler atıyordum hep benle kal der gibi 

Hiç mi için sızlamadı ki ah be zalim sevgili 
Öyle birden gittin ki sen hiç mi sevmedin beni 
Gözlerim hep arar oldu geçen güzel günleri 
Şimdi yoksun yanımda sen özledim ben maziyi 

Hani söz vermiştin bana üzmeyecektin sen beni 
Her zaman yanımda olup tutacaktın ellerimi 
Bak şimdi gittin ne oldu unuttun mu sen beni 
Benden bir başkası şimdi doldurur mu yerimi 
Yıldızlar bile gördü bak sersefil şu halimi 
Gittiğin o günden belli dağıttım ben kendimi 
Unutmak istedim evet unutamadım seni 
Bekliyorum ben her zaman tıpkı eskisi gibi 

Çok zor günler geçirsem de silmedim ben hiç seni 
Sabahlara kadar ben hep sayıkladım ismini 
Eğer sen de özlüyorsan çok özletme kendini 
Bu kadar hasret bırakma nolur artık dön geri 

Bak kafam dumanlı Taylo anlattım ben herşeyi 
Sen de kendince yorumla döner mi bana geri 
Bitsin artık dediğimde gözleri doluverdi 
Bir elvada öpücüğü her şeyi alıp gitti 

Gelip geçer hep bu günler üzülme Ali abi 
Eda öyle biri değil çok seviyordur seni 
Belki biraz bunalmıştır üstüne gitmemeli 
Çok özlemiştir o bence unutamaz geçmişi
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder