Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Hoşça Kal Sevgilim Şarkı Sözü


Azap Hg - Hoşça Kal Sevgilim Şarkı Sözü



Selamun Aleyküm Sensiz Geçicek Yarınlara 

Bi Sen Eksik Kaldın Bu Gece Tüm Melekler Yanımda Bak 

Özlediğim Kokunu Hangi Adi İçine Çekiyo 

Sorun Bu Değil Zaten Senin Kokun Benim Kanımda Var 

Anlatsam Anlar Mı Annem Gibi Dinleyenler 

Hala Boşver Diyenler , Halimi Bilmeyenler 

Zor Geçen Bi Gecenin Ardından Sabaha Karşı 

Yazdığım Bu Sözler Kalbimde Ne Yapsam Bitmeyenler 

Hoşçakal Sevdiğim , Yoruldu Bileklerim ,, 

Bu Saatten Sonra 20 Metre Karede Pineklerim 

Şimdi Elimde Sigara Uzaktan İzliyorum 

Seni , Onu Mutluluğunuz Arasında Dileklerim 

Biletin Burda Kalbim Oldu Aşkın Gişesi 

Her Gece Pederin Duyduğu Kovanın İçine Su Sesi 

Ben Aşkın Tohumu Sense Sudaki Şişesi 

Yanarken Patladım Sarardı Petin Köşesi 

Ne Zaman Saate Baksam Hep Aynı Yelkovan 

İçimdeki Pislikleri Sabaha Karşı Yel Kovan 

Uykusuzluk Hastalık , Gözlerim Gözlerine 

Eşişemezse Bi Gün , Azrail İşin Çok Kolay 

Tekrar Süzülsün Gözyaşım Senin Olsun 

Kalbim Fazla Sıcak Velakin Cennetin Serin Olsun 

Sen Gidersen Kalpten Cehennemim Senin Olsun 

Anlatmak İstediğim Kardeş Kalbim Değil Benim Onsuz 


Bende Gideyim Artık Zaten Yoruldum 

Çünkü Kırmızı Gülün Her Bi Kısmı Senle Yolundu 

O Benim Çıkmayan Sokağım Bi Nevi Sonumdu 

Sensizliğe Daldım , Çırpındım. Sonrada Boğuldum .... 


Değiştirmiş Zaman Seni , Merhaba Sevgilim 

Sen O Olamazsın Gülümsemiyor Gözleri Hiç Sen Gibi 

Sana 16 Harftan Oluşan Bi Sözüm Var 

Seni Çok Seviyorum Değil Ne Yazikki Hoşçakal Sevdiği
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder