Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Kezzo - İki Elim (Ft. Burak Alkın) Şarkı Sözü


Kezzo - İki Elim (Ft. Burak Alkın) Şarkı Sözü



Nakarat x2 (Burak Alkın) 
İki elim ikiside kanda 
Gecelere sığınıp inandım 
Ne olduğunu bilemeden 
Yürüyorum yine korku bir yandan 
Kezzo (verse) 
Efkarlanıp bi sağ sol çaktım 
Bide para bol değil çocuk sağı solu ara bul ki 
Tez canlanıp bu paradoksa çare bul 
Karakola değil moruk sokağıma soru sor 
Ne anlatsın çekti eyvallah 
Nedir ki fame olmak 
Önemli olan bundan bi zevk almak 
Escobar değil kimse rap müzikte 
Sende kes kopar anlarsa egolar
Boş nota 
Boş kova gibi anca ses yaparlar 
Alıcan boşları çünkü beynim artık garson bu masaya 
Koş sona inandıgının peşine yürü 
Siz kesin sesi bilirsiniz bende kökü 
Gelicek geri iki elin ikiside kan (kan) 
Ex ….. Kezzo kolpalara ban 
Şimdi çekil çocuk önündekine ban 
Çünkü iki elim ikiside kan 
Nakarat x4 (Burak Alkın) 
İki elim ikiside kanda 
Gecelere sığınıp inandım 
Ne oldugunu bilemeden 
Yürüyorum yine korku bir yandan


Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder