Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Kimim Ben Şarkı Sözü


Azap Hg - Kimim Ben Şarkı Sözü



Azap HG Verse : 
Otur , dinle bunlar sende arta kalanlar 
Sonbahar gibi döktü yaprakları yalanlar 
Nasılsa yarım kalan kalbini 
Birgün bir başkası başka yataklarda tamamlar 

21 benim bittiğimin resmidir 
Yaşanılanlar unutulacak kadar esk mi 
Cüzdanımda taşıyorum yırtılan resmini 
İki parmak arasında yitip gitti gençliğim ve sen gittin 

Hayat başımı bil ki eğdi yere 
Hatırladığım kadarıyla 2011'di sene 
Beni öldürürken karanlığım 
Peki ya seni yaşatmakda neden karanlıkta kararlıyım

Doldu yine gözlerim alıştım çoktan ve 
Kalemlerle seni varettim yoktan 
İnanmazsan aşkıma kalbimi yokla 
Ya gel yada senden kalanları topla 

Heryer sen kokulu 
Geçemedim hayat bilgisinden 20 yıldır okulu 
Artık el sürmediğim ellerine,yanaklarına,bedenine başka birisi dokunur 
Sen sonusun yürümekte zorlandığım yolun 

Satırlarda sen değilde sensizlik konum 
Oyun sandığım şu hayatımın son bölümü bugün 
Görücez ölümü ve 
Ellerimde solucak bugün , bu gül.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder