Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Gökyüzünden Gözyaşlarım Şarkı Sözü


 Azap Hg - Gökyüzünden Gözyaşlarım Şarkı Sözü



Gökyüzünden Gözyaşlarım* 
Gökyüzünden gözyaşlarım yağmur var Bursa'da 
Hey nereye kadın beni bekle geliyorum bi dursana 
Sana verdiğim şu canda sade sen bir de hüzün var 
Kolaysa beni bende bulsana kendimi kaybettiğim günden beri arıyorum 
Ve her gece yitip gidenleri dumanla arıyorum 
İnanma arıyordur gözlerini, diyor kardeşim de 
Seni belkide senden iyi tanıyorum 
Bu yüzden engel oldum duruldu gözlerim 
Seni özledim ben de seni demeyi özledim 
Kasımda biraz penceremden buğulu özlemin 
Seni sözledim ölümle nasıl olsa göz benim 
Başlangıçlar senin olsun her zaman sonum ben 
Ona kalsa olan biten her şeye oyun der 
O yanındaki şerefsizle aramızdaki fark 
Ben seni seviyorum o ise daima soyun der (o ise daima soyun der)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder