Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Kalbim Senin Değil Şarkı Sözü


 Azap Hg - Kalbim Senin Değil Şarkı Sözü



Hergün hayatı ellerimde solumak 
Ve lakin merak etmeyin hikayemin sonu var 
Bursanın herbir metrekaresinde sen olsan 
Farkeder mi artık bu yolun sonu bak 

Seninle uykuya dalıp sensiz uyanırken 
Nasıl mutlu olayım kalbin ona bulanırken 
Derdimi anlattığım hiç kimse 
Sıkıntına çare olcak çözüm falan bulamam der 

Sabret bigün doğar güneş gözlerime 
Ettiğim küfürler sana değilde özlemine 
Taşınmak istemiştim 19 da gözlerine 
Her geçen gün ekledim elvedalar sözlerime 

Açık kalan yaram her dakika kanar 
Kalp unuttuğumu sanar herşey basit birer yalan 
Tamam artık bitkim yeşil bi bitkimin 
Ucundayım ya öldür beni yada şu canımdan al 

Yak geçmişi ben kendimden geçmişim 
Sensizliği seçmedim de bensizliği seçmişin 
Sen adına yazdığım her kelimem her cümlem 
Yalan değil bakıyorumda çoktan yolunu seçmişin 

Sen dert ekmiştin çevreme yeşerdi 
Kardeşlerime sordum bi gün bu yara geçer mi 
Sen onu o ise bi başkasını seçerdi 
Her mısrada biraz sen biraz ben geçer mi 

Geçer elbet bir gün sana sunduğum 
Kırmızı gül avuçlarımda soluyor 

Hayat ellerinde başladı ellerimde ölüyor 

Ve bak göz altlarım mora çalıyor 
Gel kurtar artık yoruldum 

SEN NE SAĞIM NE SOLUM SADECE SONUMDUN 

Geçer elbet bir gün sana sunduğum 
Kırmızı gül avuçlarımda soluyor 

Hayat ellerinde başladı ellerimde ölüyor 

Ve bak göz altlarım mora çalıyor 
Gel kurtar artık yoruldum 

SEN NE SAĞIM NE SOLUM SADECE SONUMDUN 
Korkularımı es geçip ölüme doğru koştum 
Bulunduğum yerin adı tek kelime boşluk 
İçimde tutamadım belki çoktun 
Artık yoksun dediğin andan itibaren film koptu 

Sonrası karışık 
Nasılsa kalbim kaskolu ve kırılmaya alışık 
Onu merak edenler parçalarıma yanaşın 
Her gün güneş ayla gündüzüm gecemle savaşır 

Hırsımla tanışın beni eriten tek duygu 
Artık bitti bunu duyduğumda kalp atışım durdu 
Sen huzuru buldun bense huzuru en derin sularda boğdum 
Kendimi kaybetmek korkum 

Çünkü korktum aynaya baktım ve seni gördüm 
Başkasını değil bi seni istiyo lan delice gönlüm 
Elime gömdüm aşkı sonra mezarı açıp 
Sil baştan öldüm aşkım bil şimdi gözüm yaşlı 

Damlayan damlaları bardaklara koydum 
Elime gelen güllerin dikenlerini yoldum 
Rabbim yorgun ayaklarıma biraz güç ver 
Sen ulaşmışken geriye döndüğüm virajlı yoldun 

Eyvallah doydum fakat tadın damakta 
Bi parça daha almak için bekliyorum ayakta 
Gözlerim aratmaz yıkık dökük duvarları 
Geçer mi anne kabul olur mu dualarım 

Geçer elbet bir gün sana sunduğum 
Kırmızı gül avuçlarımda soluyor 

Hayat ellerinde başladı ellerimde ölüyor 

Ve bak göz altlarım mora çalıyor 
Gel kurtar artık yoruldum 

SEN NE SAĞIM NE SOLUM SADECE SONUMDUN 

Geçer elbet bir gün sana sunduğum 
Kırmızı gül avuçlarımda soluyor 

Hayat ellerinde başladı ellerimde ölüyor 

Ve bak göz altlarım mora çalıyor 
Gel kurtar artık yoruldum 

SEN NE SAĞIM NE SOLUM SADECE SONUMDUN
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder