Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Öpüşmek Ve Sevişmek Değildi Niyetim Şarkı Sözü


Taylan Kaya - Öpüşmek Ve Sevişmek Değildi Niyetim Şarkı Sözü



Aşk kokan o tenini çok erken terkettim 
Ben değer bilemedim ve seni kaybettim 
O beyaz duağını açmaktı hayalim 
Yarım kaldı hayalim her şeyi mahvettim 

Öpüşmek ve sevişmek değildi niyetim 
Sen evimdeyken bile bakmakla yetindim 
Kıyamazdım ki ben hiç sen benim herşeyim 
Yapamadık olmadı onun o herşeyi 

Şimdi söyleyin bana mutlu huzurlu mu 
Sımsıkı sarılmış mı omzunda uyur mu 
Elleri ellerine kaç kere dokundu 
Belki bir gün o döner hep öyle avundum 

Beni sakın sormayın köşe başındayım 
Elimde cigaramı ayıklamaktayım 
Iki kırmızı tuborg sonra uçuşdayım 
Reset çektim beynime şu anlık burdayım 
Aklına geldimi hiç benle geçen günler 
Elimi ilk tutuşun yalancı o sözler 
Bir rüyadayım sanki geçmesin saatler 
Düşündükçe mahveder beni bu cümleler 

Duygularımla kalbim gel gitler içinde 
Bir yanım gel diyo bir yanım da gelme 
Mutlu olmak yakışmaz o kahpe kalbine 
Hayal kırıklıkları olsun kaderinde 

Gülmek senle güzeldi aşk sana benzerdi 
Tenine ilk dokunuş o bana özeldi erro 
Şimdi başkası geldi gördüm seninleydi 
Hayal dolu umutlar ne çabuk eskidi 

Artık eskisi gibi dimdik değil başım 
Hayallerim çuvalda onlar tek yoldaşım 
Erro tek başıma kalmışım yok bir arkadaşım 
Hayatla mücadele bu benim savaşım
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder