Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Sevgim Kalbe Sığmadı Şarkı Sözü


Taylan Kaya - Sevgim Kalbe Sığmadı Şarkı Sözü



Uzun zaman oldu beste yazmayalı 
Anlatmaya devam bütün satırlar ağladı 
Yazan bu kalemin ümidi kalmadı 
Sevilen çok uzakta sevgim kalbe sığmadı 

Bu aşkın hakkını fazlasıyla verdim 
Sevdim sahip çıktım bağırdım neden gelmedin 
Sadece giderken bir hoşçakal dedin 
Sen yokken hoşça kalır mıyım bunu bilmedin 

Gözlerimde yaşlar birikti aniden 
Dokunsalar yıkardım dünyaları harbiden 
Her zaman yürüdüm sevdamın peşinden 
Koşar adımlarla kaçtın benden neden bilmem 

Hatırlıyor musun ilk sarılışımı 
Ruhum bedenimden çıkar gibi kalışımı 
Tokan düştü yere onu alışımı 
Ellerim titreyerek saçına takışımı 
Ne güzel yakışmış o toka saçına 
Kap kara gözler kalem kaşlar Allah aşkına 
Kaldım bir başıma gitti mi hoşuna 
Ölmeden öldürdün atmaz bu kalbim boşuna 

Masum bakışına dimdik duruşuna 
Her şeyimi vermeye hazırdım tek kaşına 
Az olan aşıma ne gelse başıma 
İsmin silinmez kalbimden gel Allah aşkına 

Unutulur mu hiç senle geçen günler 
Pamuk şeker yerken elinde tuttuğun güller 
Hepsi sana benzer sen onlardan güzel 
Aklımda tüm olanlar gönlüm her zaman sen der 

Sana son sözlerim hep mutlu ol derim 
Böyle olmasını inan bende istemedim 
Tek sefer de gittin bu aşkı hiç ettin 
Hiç kimse sevmez ben gibi sen beni kaybettin
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder