Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Kezzo - Alo Şarkı Sözü


 Kezzo - Alo Şarkı Sözü



Al belamı dün yarın keser cezanı 
Gün yarım geçer dumanı üflemezsem düşer irtifamız 
İtibarın umrumuzda değil zerre 
Sırra kadem bastı huzur bende çıktım taktım kara bere 
En büyük tarikat o ben deniz sen dere 
Lan en kral gitar olsan basmam hiç bi tele 
Güzele güzel demiycen düşer geneleve 
Rap için savaştayım elim yara bere 
Bıkar Eminem'de fame'inden, game'inden 
Artiz rapçileri çıkardım ben teybimden 
Kimisi bey olmuş la sokakta bir laydken 
Babyken elime tütün dahi deymiyken! 
Kalem aldım, yara bandı yoktu kara poşet sardım 
Ara karakolu kezzo kafa yardı 
Dünya değişik bi maskeli balo 
Kaldır maskeni görelim la kim o? 
Nakarat x2: 
Hadi topla cephaneni yaz 
Dil uzatmaz hikayene saz 
Gece çökerse basar ayaz 
Paran artarsa kapında yaz
Vicdanın tartmazsa dinleme bunu 
Dizilse önüme cihanı genede satamam bunu 
Değişti devir ama herkes özler eski okulu 
S.kiyim g.tünden uydurma New School'u 
Git kurut la bokunu sıfır verdim notunu 
Torunumun torunu dinliycek bu hiphop bokunu 
Konumum umrumda mı ölsem de söylicem doğruyu 
Soruyu bana değil sorcan kim çalarsa boruyu 
Düşmansa kapitalizm önemsiz radikalizm aga 
Batakta faiz mi işler kalemde el izim 
Ben doğuştan terhisim bu şarkıda ter izim var 
Dur lan kapatma daha söyliyceklerim var 
Ölmiycek dediklerinin vicdanında kist var 
Çıkış var, iniş var, start var, finish var. 
Dün var, bugün var, kindar hükümdar! 
Kim var sokakta? Stüdyomda rap var! 
Nakarat x4: 
Hadi topla cephaneni yaz 
Dil uzatmaz hikayene saz 
Gece çökerse basar ayaz 
Paran artarsa kapında yaz
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder