Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Kotanz - Eyy Rap Şarkı Sözü


Kotanz - Eyy Rap Şarkı Sözü



Ey rap
Gene noldu
Okulu bırakmama sebeb oldun
Babamın çabaları boşa gitti diye
Yüzümü çevirdim hep yere doğru
Devamı geldi dertleri veren oldun
Bütün sinirlerimi sen geren oldun
Arkadaşlarım evimede gelen oldu
Müzik kendini veriyodu beden olduk
Kanıma giriyodular verem oldum
Aileme resti çekip kenet olduk
Yaşımın yarısı kadar sene doldu
Ödemem gereken bedeller senet oldu
Parasızlık yüreğimi deşer oldu
Çalışmak zor bi bokuda becer oğlum
Çocuk değilim gözler seçer olgun
Yaşamanın diğer adı bana ecel oldu

Benim Büyüdüğüm yerler gecekondu
Göz yaşını akıtmayıp sele doldur
Adımı yazamadım öylece hece kurdum
Mikrofon ses kart gecem oldu
8sene olucak içine his yapalı
Benim için uzattığın o pis sakalını kes
Korkak olma,risk alalım
A.mına kodumun hayatına diss atalım
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder