Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Hayat Bugün Sensiz Şarkı Sözü


 Azap Hg - Hayat Bugün Sensiz Şarkı Sözü



Sana elimi uzatıyorum, 
Sana sevgimi sunuyorum. 
Sana değer biçemem 
Karşılık olaraksa kendimden başka birşey veremem. 
Bana kendini verir misin ? 

Ben uzakta sen uzakta böyle mutlu musun ? 
Düşünme beni kızım zor olsada yutkunurum 
Üşenmedim oturup sana yazdım seni ufacık kalbinde sadece basit bi kuşku muyum ? 
Üşüyorum ellerim ellerinden uzakken, 
Gülemiyorum ne yazık ki aylardır kurak ten 
Beynim bırak der,kalbimse lütfen gel 
Delirdim güzelim ,kağıt kalem birde sen
Önüme çizdiğim bu acizane yamuk taşlı yol 
Tekrar gel istersen saçlarımı şimdi yol 
Böyle bitemez,hakketiğim mutlu son 
Seni ne kadar sevdiğimi gel bir gün bana sor 
Başkasıyla olmuyor,seni sevdiğimi anlıyor 
Taptığım tanrım neden bu canımı almıyor 
Yaşlar damlıyor her dakika her saatte 
Bütün yollar sana ama ayaklarım varmıyor 

Hayat bugün sensiz umutlarım dar ağacında asıldı yersiz 
Yapabilir misin artık bensiz ? 
Hayat bugün sensiz umutlarım dar ağacında asıldı yersiz 
Yapabilir misin artık bensiz ?
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder