Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

26 Kasım 2016 Cumartesi

Fizan - Asker Şarkısı Şarkı Sözü


Fizan - Asker Şarkısı Şarkı Sözü



Zaman yaklaştı zamanı geldi koç.
Ayrılık zamanı bana gözüktü yol.
Vatan borcu baba can borcu belki,
Siz rahat uyuyun benim yok derdim.

Yaşım yirmi yine başım dimdik,
Ben Türk oğluyum lan korku kimmiş?
Belkide hayattan adımı sildim.
Öğrensin rap müzik cesur kimmiş!

Bayrak salınsın ben nöbetteyim.
Yokluğumdan kimseye sakın söz etmeyin.
Gelirim yirmi senemi kolay özetleyip.
Hangi korku becerir gözü kör etmeyi?

Bedelli 18 mi yoksa 30 bin mi?
Şehit olanların söyle kan parası mı bu?
Sorun değil bizim hazır kefenimiz.
PARA DEĞİL ASKERLİK YÜREK MESELESİ!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder