Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

26 Kasım 2016 Cumartesi

Criminal - Kanlı Bi Yol Şarkı Sözü


Criminal - Kanlı Bi Yol  Şarkı Sözü



Nakarat
Rap bizim için sokak demek anlamıyon
Bu savaşta bi kavganın anlamı yok,yok,yok !
Kendine gel vede kalemine güç bu tükendi beden
Niye çok çok çok daraldın oğlum?
Burası ne? Kanlı Bi Yol !

1.St Class Burası farklı bir renk lan, herbiri artık gerimde mefta ! Kene gibi gelin hadi çekin bi reklam. 6 senesi rap nedense wack lan
Kalıbının adamını yarıladı paravanı açın hadi durmayın karavanı aralayın, verin karşıma ve aklını alıyım ! Her biri içinse yeterdi tek raund. Sessiz saatler geçirmek zorundayım, ses getiren günler için, eşşiz flowumu düşlediğin için bu haldesin vede bana geçti için !
Gitti piçin, geri gelmek için ben rap'e geldim sizi yenmek için lan !
Tribini geri tepip edebini sikerim ben rap'i bırakmam mektep için !
Ses ver the 1-2 may day day, knock out Criminal a.k.a cycle yana kaysın maykıl yada sana Mike Tyson gibi sert çaktım !
Amacım felç olup çenen kaysın, primci olsan yanımda barınamazdın, 1'ST CLASS burası sen mayına bastın 
Parayla gelipte bana yaranamazsın piç !
(S*ktir G*t! )

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder