Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Taladro Sözleri 2016


Taladro Sözleri 2016




Doğru söyle hiç sevmedin güzelim.

Hangi kız tutupda Azrail'e baba der ?

Ben kaybettiğimi özlerim, vazgeçtiğimi değil..

Sevmek zor ... Sevmesen olmaz .

Ben nasıl ki unutamadım Sen de unutama beni ...

Uzun süredir ağlıyorum yerime sen gül bari 

Sahi... Sen de kör müsün? Kalbime törpüsün.

Özlemekten koca bir şehri kaldırasım var 


"Sana annem kadar inanmıştım!"

sana yazdığım her şiir, sanki yüreği sonsuz bir dizi.

Meraba sevgilim, günaydın, rüyamda gördüm seni.
Elin elimde aşkım okşuyordum saç telini

Paspasın altında anahtar arama gerek yok. 
Çünkü sen gelirsin hayaliyle kapım açık ..

Boş bir adamı oynuyorken, zor gelir mesafeler..

Sana her gülen surata kanma, salak!

Seni bilmiyorum, ben büyümekten haz almadım.





😪

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder