Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Kezzo - Uyandım (Ft. Tankurt Manas) Şarkı Sözü


 Kezzo - Uyandım (Ft. Tankurt Manas) Şarkı Sözü



TANKURT MANAS VERSE: 

Rapin asidi kaçıyo ve de kaçıyodu hevesim 
Kezzo reason açar ben açıyoken efesi 
Ne kadar özgürsün dünyayken kafesin 
Hayallerin Afroditken getirirler Hadesi 
Nikotin bağımlısı dramkiti üzerim ben 
Profun takıntısı kral kim ki düzenin de 
Kül tablası gibi canım benim herkes acısını söndürdü üzerimde 
Koskoca İstanbulu aldım avuçlarıma 
Sonra vazgeçtim bıkmadan amaçlarıma yürüdüm 
Sığın yamaçlarıma burda katil deynekçi ve yalancıda var 
Bunu dinlerken kestane sobanda kızarır 
Ateri kasetleri ve Cartelle hız alıp 
Mahalle maçı gibi çocukluğuma kaçarım ben 
Manas büyüdü bas kayda yazalım 

NAKARAT(x2) 

Uyandım bi kahve, sigara ver akşamdan kalan nefes gibi del 
ciğerimi yada gel sök dilimden bu rap kirini. 
KEZZO VERSE 

Ciga hacı gibi sol ayağımda top yok 
Ciga come on shy hymen rapi gibi boş yok 
biggie come in ama bizde tupac get on the floor 
Yani rap dinazor şimdi open the door mori 
Kezzo tankurt köri sosu gibi 
Mutfağının ortasına koy keneviri 
Yak yada basket at ki 
Rap teneffüsü yaşatır 
Dizi acıtan gün döngüsü sabah 
Bastır geceyi ağlamazken sen 
Sağlamaz bu hayat matematiği 
Onu bağlamaz senin dramatiğin 
Bize çalışmaz halk bank paramatiği 
Çekil! Çünkü biz hep deep çalışıyoz 
Bize kim alışıyo, bize kim karışıyo (haa) 
Rapi sokakta kim yaşıyo 
Yada sen kimi dinliyon aç ta bi bana bak 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder