Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Gönül Yarası Şarkı Sözü


Azap Hg - Gönül Yarası Şarkı Sözü


Gözlerimin Hali , Yaptıklarının Aynası 

Ve 32 Bar Da Yatılı Minik Kalbin Anlamı 
Aciz Adamdan Liriksel Bi Armağan Bu 
Her Cümle Adına Nazaran Gönüldendir Kaynağı 

Kulaklarına Gelen Çığlıkların Sahibi Ben 
Duygularım Satılık Artık Hemde Sahibinden 
Adiyim Ben , Beni Nasıl Anlatıyosan Öyle Bil 
Ben Nasıl Becerdiysen Seni Kalbimden Öyle Sil . 

İşte Böyle Kardeş Seversen Üzerler 
Kalbe Sorsan Aşkı Eminimki Güzel Der. 
Gidenler Ve Gelenler Hayatı Düzenler 
Bunu Unutma Her Zaman En Çok Sevilendir Düzenler. 

Nakarat : 

Kazısam Aşkı Yürek Ağlar Susmaz 
Dilimi Kesseler Kalbim Durmaz 
Ne Kadar Bağırsanda O Seni Duymaz 
Gönül Yarası Ağırdır Merhemi Olmaz.

Duygularım Cekettimin Sol Cebinde Gizli, 
Sana Uzanamayan Parmaklarım Pek Çoğundan Hisli 
Bedenen Olmasada Ruhen Hastayım 
Peki Neden Kadın Aşk Rahminde Kisli 

Yani Biz Mi Hayır Artık Sen Ve Ben 
Cehennemde Yanayım Lakin Arkamdan Sende Gel 
Evet Rabbim Suçluyum Ve Her Dakika 
Yaptıklarımı Ödüyorum , Cezam Neyse Şimdi Ver 

Azap'ın Gölgesinde Hüseyin Söndü Gitti 
Hayat Gövdemde Başladı , Minik Bi Kalpte Eridi Gitti 
Sigaralarda Bitti , Dumanı Tenime Sindi 
Aynı Sen Gibi Fakat Öksürtmüyor Bu Bitki 

Şimdi Bu Parçayı Dinleyipte Anla Beni 
Fazla Yalnızım Sen İyi Olda Salla Beni 
Aşk Açıklarında Başıboş Bi Kaptanım 
Rotamı Çeviricem Fakat Ne Yazikki Sende Gemi ..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder