Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Gökyüzü Ağlıyor Şarkı Sözü


 Azap Hg - Gökyüzü Ağlıyor Şarkı Sözü



AZAP HG- GÖKYÜZÜ AĞLIYOR 

Bıraktığın adam mıyım ben ? 
Baktım yüzüne kimsin sen ? 
Bıktım gel; 
Parmak uçlarımda başı boş can yakarak dolaşırken yel 
Neresi bu yer biri bana anlatsın 
Ben durmadan seni ona anlattım 
belki atlattım 
Belki ahmaktım ya da biz aptaldık 

Kaçmak çözüm değil derde 
Sana çıkan yol söylesene be nerde 
Bana kalan yolu bi zahmet verde 
Yoksun diye bozuluyor benim dengem 

Engeller nedir ki 
Aşarım dağları kalp birden delirdi 
Sigara dumanı kalbini parçalarken eğildim, 
Suda gördüğüm elindi 

Bugünde derdime ortak aradım
Kalbim sana hala aralık 
Onunla yaptıklarından kan durmaz bilekte 
Sardım yaramı 
Sonra da içtim 
Sana göre bu adam basit bir piç mi ? 
Hüseyin öldü Azap hayatta , 
Annem dese de oğlum artık geçti. 

Geçti sanma sakın 
Korkma sana değilde ölüm bana çok yakın. 
Varabildiğine var 
Ben cennetten izlerken kadınımı kar yağar 

İşte bu dağların en tepesindeki lambası kırık olan ev benim evim 
Buyrun bir gün sevdiğinle gelin 
Bu adamın yarası sandığından derin 

(Nakarat) 
Notalar ağlar bu günde sağnak yağışlı hava 
Gökyüzüm ağlar 
Tanrım onu bana geri gönder, 
Saç telin seni yüreğime bağlar...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder