Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Kezzo - Drop Killa'z (Ft. Drainoff) Şarkı Sözü


Kezzo - Drop Killa'z (Ft. Drainoff) Şarkı Sözü



Drainoff: 

Kirlidir eller yanımda 
Zehri içime karışıyo kanınla 
Bilime kurgu ekle ve tanımla 
Kafana bol bi tekme geldi adımla 
Adımla geri kaç yarışta geri kal 
Beynine dövme bu rap adı tribal 
Dra tam bi deli arı 
ona güzel çiçek bahçesinde hani bal? 
Rap senin için büyük bi savaş 
Ben beyaz güvercin gel de yanaş 
Süpürge lazım ağza kepçe faraş 
Hastalıklı tarzım kap ve bulaş 
Şimdi geri git çocuk eve kaç 
Ağladı gözlerin bitti bu maç 
Uçmayı bilmez çıktı yamaç 
Dra en tepelere yüksel bas bi smaç 
Kaç geri yaslan arkana 
Velet cesedimi ezmeden bas paspasa 
Taklidi rastadan yanımdaki kas adam 
Tayfamı kurdum ekip profck tas tamam 
Az yaz deme durmam 
Kışa kar maskesi burda 
Yüzüme taktımmı oldu tam 
Dra gece yarısı gelibilir kapına elleri kan 
Geri git adımını at geri 
İlikle ön düğmeni ben dra beyi 
Gerilimi yüksek tepelere nüksettiren shit 
Dirty beat üzerinde aga vur kick 
Kezzmach ver topu dedi pasladım 
Geri kafalı kafama takıp hastayım
Bi düzine yıllık rapçiyim aslanım 
Adım çilek olur üzerine pastanın 
Nakarat: 
Üstad burda 30'una gelip fırsat bulsa 
Elime bi koz geçti ben pos geçtim 
Günü boş geçtim gecem *** 
Kezzo: 
Kelime ver adamım ona bana da bi bira ver 
Eline bir kalem alan ölüye de diriye de söver 
Malesef bir kar tanesine benzeyen ortamın eriyip gider 
Bir çığ bu kıl bu KezzoMan cımbızın olsun 
O zaman bir tılsım bu nedense bu aralar hırsım bu 
Aşık rapçinin manitası dul kalır elime bir AK47 bul 
Kimi cool geçinir ama tanrıya soru sorup 
Hükümetin sağ kolu gibi vur (hadi vur hadi vur hadi) 
Yapma la durdum nefesimi tuttum kimi zulmedene de suskun 
Sel oldu sen san durgun sular Kezzo Draganzel vurgun 
Psikoza demir atar adam aga bugün ölemedin ama 
Yarına kadar akıma kapılıp eline çivi çakılır 
Hedefin füze tak tak tepe taklak azraille laklak yap 
Kaltaklara fuck muck deme kalk ayağa ve yaslan 
Sıçılan tasları temizler haspam bas geri seni dinleyen kulak kanseri 
Kezz rapin eli kolu beat dispanseri bas tiz panzehir 
Artist konseri değil hızımızı kesemedi popun askeri 
Tv değil bura yok reji tostunu yiyin dostunu bil 
Bu şarkı vinç gibi kaldırır eli kostümü giy 
Sahneye çık ve de iste bir beat rapi diz üstüne kır zincirini 
Nakarat: 
Üstad burda 30'una gelip fırsat bulsa 
Elime bi koz geçti ben pos geçtim 
Günü boş geçtim gecem ***
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder