Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Geyik Şarkı Sözü


  Azap Hg - Geyik Şarkı Sözü



Şimdi başa sar al bunu dinle 
İbne konuşuyonda hani dinleyen kitle 
Herkes farklı tripte 
Biri anaya söver biri 15'lik kızla klipte 
Bırak üretme git annen yıkasın küvette 
Ünlü olursun anca düetle 
Battle parçalarla olmaz homie yürekle 
Yaptıklarının arkasında dur kaçma bi yere 
Sana tasma takıcam 
Kedi yasla kıçını koltuğa otur ve sadece izle (izle) 
Uğraşmanın sonucunu biliyorsun 
Sabrımızı mı deniyorsun? 
İstanbul'a gidip kaç yıl ekmeğini yediğin Bursa'ya sövüyorsun (piç) 
Hepinizde şekiller tavan hayatlar yalan 
Bukalemun gibisiniz erkeklik sanal 
Karışırsa bursa kardeşlerim ilk evini başına yıkar 
Piç Rapçiye sokak ortasında linç girişimi 
Bu senin ölümün Azap'ın edebiyete direnişi (piç) 
Gerçekleri konuş bi' baltaya sap bile olamadın 
Şu an rahatsan unutma idamım masamda daha olamadım (olamadım) 
10 yılı aşkın rap hayatında ismin şehrimde sona kalır 
Azap'ta kim demişsin yanındakine danış o beni iyi tanır 
Alın diss bıdı bıdı karı gibi konuşmayı bilirsiniz anca 
İsmim geçti kimsin sen de dinleyen de seni bi bok sanıcak 
Hüseyin zamanı geldiğinde üstüne Pitbull salıcak 
Alçak seni tek kelimeyle tanımlarım. Yavşaaaakkkk
Eminem seni fame için yarrakta yersin 
Bu da rap dersin 
Gördüğün an çok pismiş Hüseyin'in tersi dedi dersin 
Rap'e geri gelsin fanlarım parça bekliyor 
Telefonda amcık ağızlı kankan tekliyor 
Hepinizin toplamı bir ben etmiyor 
Hortum yanımda ben kumandan 
Ortamınıza koydum kurallar çiğne bi bakalım 
Boynunu kırarlar yerin kulağı var akıllı ol 
Bu piç bende takıntı yoo 
Bursa'yı terkedin önünde yol 
Yoksa bul yoksa ne? 
Yok etmeyi denesene beni korkak 
Bu adam fazla deli beni görünce ortamdan gazla dimi 
Bi liste seni sikmek için can atan adam var hazla hem de 
Sana bu parça fazla gelir azma gelin kazma seni 
Yakında Rap'i bırakıp karşınıza sazla gelir (taşla beni) 
Yaptığınıza bizim buralarda sadece boş laf denir 
Nakarat x2 
Kalk uyan yatağından çek çıkar beni batağımdan 
Bak kaç senedir sanatım var 
Ortamınızı duman ederim lan 
Patlar silahlar aptal haplar değil ahmak eğit 
Kaçıncı diss bu kaçıncı beat 
Seninle yaptığımızın adı geyik (ahhhh)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder